סקר סיבוס: המטבח האיטלקי הוא האהוב ביותר על החך של העובד הישראלי

לקראת יום הולדתה של איטליה חושפת חברת סיבוס את העדפות עובדי חברות ההייטק: האם המטבח האיטלקי הוא האהוב ביותר? מהו המאכל האיטלקי המנצח? מהי התוספת המועדפת ביותר על הפיצה ומיהי המסעדה האיטלקית האהובה ביותר

מאכלים מהמטבח האיטלקי. צילום: יח"צ

האם המטבח האיטלקי הוא האהוב ביותר? מהו המאכל האיטלקי המנצח? מהי התוספת המועדפת ביותר על הפיצה ומיהי המסעדה האיטלקית האהובה ביותר? על פי סקר שערכה חברת סיבוס בקרב 500 עובדי חברות הייטק בישראל לרגל יום הרפובליקה של איטליה שחל היום (2 ביוני), עולה כי המטבח האיטלקי הוא האהוב ביותר על החך של העובד הישראלי ומנצח בנוק אאוט 70% כמטבח האהוב ביותר.

אחריו, ובהפרש ניכר, נמצא המטבח האסיאתי (15%) ובמקום השלישי ממוקם המטבח הישראלי (12%). משתרכים מאחור המטבח האמריקאי והצרפתי עם 4%. המטבח האיטלקי הוא גם בעל הממוצע לעסקה הגבוה ביותר עם 57 שקל בהשוואה ל-42 שקל לכל עסקה ממוצעת אחרת ממטבח אחר – פער של 36%.

באיזה תדירות אוכלים אוכל איטלקי? 64% מהנשאלים ציינו כי הם אוכלים אוכל איטלקי על בסיס שבועי, 28% אוכלים על בסיס חודשי ואחוז מזערי של 8% מסתפק בארוחת איטלקית אחת לכמה חודשים.

שאלת השאלות – מהו המאכל האיטלקי האהוב ביותר על עובדי חברות? מנת הפסטה לסוגיה מנצחת עם 48%, ובמקום השני נמצאת מנת הפיצה עם 38%. מנות הריזוטו והאנטי פסטי מסתפקות במקום השלישי עם 4% בלבד.

סוג הפסטה האהוב ביותר הוא פטוצ’יני עם 43%, רביולי עם 25% ופנה עם 20%.

מהו הרוטב המועדף? פסטה בשמנת מדורג במקום הראשון עם 51%, רוטב עגבניות קלאסי עם 30% ואליו אוליו עם 10%.

תוספת הפיצה האהובה ביותר היא פטריות עם 50%, תוספת זיתים רק במקום השני עם 30% ולאחר מכן תוספת של גבינת בולגרית עם 11% ובמקום הרביעי נמצאת תוספת מפתיעה ומרעננת – אננס עם 9%.

פסטה ארטישוק של פסטה ויה. צילום מסך מאצר המסעדה

ומהי המסעדה האיטלקית האהובה ביותר על עובדי חברות היי טק, לקוחות סיבוס: במקום הראשון עם 42% נמצאת מסעדת פסטה ויה אבן גבירול, אחריה עם 20% ממוקמת מסעדת מגזינו של האחים ירזין ובמקום השלישי נמצאות יחדיו פיצריית סופר פיצה של האופה יניב שניר ושף דיוויד פרנקל ונונו עם 14% וסוגרת את רשימת חמש המסעדות האיטלקיות האהובות, פאצה גבעתיים עם 10%.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*