סניף המכון הביולוגי בניהולו של אסף סולומון נבחר לסניף המצטיין של סודקסו

זאת, למרות העובדה שיותר משנה הסניף מתפעל מערך הסעדה של כ-300 סועדים ביום "בתנאי שדה" של ממש

צוות המכון הביולגי נס ציונה. צילום: סודקסו

לאחרונה הכריזה חברת ההסעדה סודקסו על בחירת סניף מצטיין – סניף המכון הביולוגי בניהולו של אסף סולומון זכה בתואר סניף מצטיין. זאת, למרות העובדה שיותר משנה, הסניף מתפעל מערך הסעדה של כ-300 סועדים ביום “בתנאי שדה” ממש.

חברת  Sodexo On Site מפעילה שתי חטיבות בישראל. האחת מתמחה בשירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים וחטיבה המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות מהמובילות במשק בסקטורים השונים, על כל הכרוך בכך: משלב עיצוב המסעדה, כולל תכנון ובניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, דרך בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין ועד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים. כל זאת כחלק מגישת החברה לאספקת שירותים המשפרים את איכות החיים של עובדי הלקוח.

נמסר כי החברה קשובה לצרכים המיוחדים של הארגונים השונים ומתאימה לכל לקוח סל שירותים המתאים במדויק לצרכיו. החברה מפעילה נהלי בטיחות מחמירים בתחום בטיחות במזון ובטיחות בעבודה. החברה עובדת עם מוסדות וארגונים מהגדולים במשק וביניהם: תעשייה אווירית, אסותא, אלביט מערכות, אפלייד מטיריאלס, תנובה, שטראוס, אסם, ישראכרט, יוניליוור, ריסקו, משרד הביטחון וכדומה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*