סיבוס עולה בקמפיין טלוויזיה ראשון עם המסר: סיבוס – שיא חדש בהטבות לעובדים

סיבוס מצהירה כי היא שואפת להיות "ארנק 360" של עובדי החברות בישראל. שלומי יפרח מ"השוטרים", מאיר תמם (האח של) ועובד דניאל מ"הסביח של עובד" ייקחו חלק בקמפיין שעלותו נאמדת בכ-2 מיליון שקל

מימין: איתן זינגר, עובד דניאל והגר ורשבסקי. צילום: שיר אילון

התחרות בענף ההטבות לעובדי חברות, עולה מדרגה וחברת ההסעדה סיבוס משיקה אסטרטגיה חדשה בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל ראשון, תחת המסר “שיא חדש בהטבות לעובדים”, שמתייחס למגוון העצום שמציעה סיבוס ולמעבר הולך וגובר של חברות הבוחרות להעניק לעובדיהן תקציב סיבוס. החברה מצהירה כי היא שואפת להיות “ארנק 360” של עובדי החברות בישראל.

שלומי יפרח מ”השוטרים”, מאיר תמם (האח של) ועובד דניאל מ”הסביח של עובד” ייקחו חלק בקמפיין שעלותו נאמדת בכ-2 מיליון שקלים. על בימוי הפרסומת בטלוויזיה, אחראי הבמאי דרור שאול (“מבצע סבתא”, “אדמה משוגעת” ו”סימה וקנין מכשפה”).

בקמפיין הוצגו סיטואציות מברובות של דמויות שדרשו לקבל סיבוס – כל דמות והסגנון הייחודי לה, כחלק ממגמה בקרב עובדי חברות בבואם לבקש סיבוס במקום העבודה. בין הדמויות – עובד דניאל, מ”הסביח של עובד” המיתולוגי, שואל כחלק מהשפה הייחודית שפיתח האם “לסבס” – בקריצה למטבע לשון הידוע בה הוא מכין את מנת הסביח המפורסמת שלו ללקוחותיו.

הגר ורשבסקי, סמנכ”לית השיווק והמוצר של חברת סיבוס ציינה: “עולם ההטבות לעובדים הוא אחד המוצרים המרגשים והמבוקשים, והופך חלק משמעותי בשוק התעסוקה הדינמי כיום. ההטבות מחוץ לשכר הולכות ותופסות מקום מרכזי בסט השיקולים בקרב עובדים לגבי זהות מקום העבודה שיבחרו. אנו גאים להוביל את התחום בישראל, ולספק שירותים לאלפי חברות ומאות אלפי עובדים. הקמפיין הנוכחי הוא יריית הפתיחה של מיצוב המותג סיבוס כמוביל, ובקרוב נשיק שירותים חדשים וייחודיים, כך שסיבוס תהפוך לארנק הטוטאלי של עובדי החברות בישראל”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*