סיבוס-סודקסו משיקה שת״פ עם OPA ומאפשרת להזמין משלוחי אוכל בכלים רב-פעמיים

חברת ההסעדה ממשיכה להעמיק את פעילותה בתחום הסביבה. בפברואר השנה השיקה את תחרות המחזור הראשונה לחברות בישראל. את הכלים יכולים הלקוחות להחזיר במשרדי החברות בהם עובדים בעמדות החזרה ייעודיות או במגוון מסעדות ברחבי תל אביב

סיבוס סודקסו - שימוש בכלים רב פעמיים. צילום: Danielle Rosen

סיבוס-סודקסו, המספקת פלטפורמה טכנולוגית בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, רווחה ו-wellbeing עבור עובדי חברות, חרטה על דגלה בשנים האחרונות את קידום נושא איכות הסביבה והקיימות, והיא ממשיכה לסייע באופן אקטיבי לחברות שעובדות איתה להיות ירוקות יותר. לרגל יום כדור הארץ הבינלאומי להעלאת המודעות להגנה על הסביבה שחל ב-22 באפריל השיקה החברה שיתוף פעולה עם חברת OPA המאפשרת להזמין משלוחי אוכל בכלים רב-פעמיים ללא תוספת תשלום. השירות נמצא בהליכי הרצה אחרונים ויהיה זמין בהדרגה לכלל הלקוחות כבר בימים הקרובים.

לקוחות סיבוס-סודקסו יוכלו להזמין משלוחים באתר או באפליקציה של סיבוס ממסעדות שעובדות עם OPA כגון דיקסי, אוקינואה, ג’ובאני, משק ברזילי (רשימת המסעדות המלאה מופיעה באפליקציית OPA), לקבל את המשלוח בכלים רב-פעמיים במקום חד-פעמיים, וכך להפחית את זיהום האוויר, לשמור על איכות הסביבה וליהנות מחוויית אכילה טובה יותר.

ההליך מאוד נוח ופשוט; נכנסים לאפליקציית OPA, בוחרים את המסעדה ממנה מעוניינים להזמין משלוח, מקבלים קוד שאותו מזינים בעת ההזמנה באתר / אפליקציה של סיבוס, ומקבלים את האוכל בכלים רב-פעמיים. את הכלים יכולים הלקוחות להחזיר במשרדי החברות בהם עובדים בעמדות החזרה ייעודיות או במגוון מסעדות ברחבי תל אביב.

סיבוס סודקסו – שימוש בכלים רב פעמיים. צילום: Danielle Rosen
סיבוס סודקסו בשת”פ עם אופה – פתרונות ירוקים. צילום: Danielle Rosen

הגר ורשבסקי, סמנכ״לית שיווק ומוצר של סיבוס-סודקסו, אמרה על שיתוף הפעולה: ״אנחנו שמחים לחבור ל-OPA, חברה בעלת ערכים המשיקים לערכים שלנו – קיימות, אחריות חברתית, איכות הסביבה – אשר אותם אנו שואפים לקדם גם בקרב לקוחותינו, ולסייע להם באופן אקטיבי לשמור על הסביבה ולהפחית את זיהום האוויר; בחודש פברואר האחרון השקנו את תחרות המחזור הראשונה לחברות בישראל שהמנצחת בה תוכרז בתחילת חודש יוני. אני משוכנעת שלקוחותינו ייהנו משיתוף הפעולה הזה, שיסייע להפחית את השימוש בכלים חד פעמיים ולשמור על עולם ירוק יותר״.

רן דורון, מנכ״ל OPA: ״כיף לראות עוד ועוד חברות גדולות במשק אשר מנגישות את השימוש בפתרונות ירוקים, מתוך הבנה שהמצב הנוכחי לא יכול להימשך. כיום נשלחים כ-7 מיליון כלים חד-פעמיים בחודש, באזור תל אביב בלבד. תרבות משלוחי האוכל, שצברה תאוצה בשנים האחרונות, יוצרת כמויות פסולת אדירות שרק נערמות וזה הזמן לעשות שינוי. הכלים שלנו הם האיכותיים ביותר בשוק, שומרים על איכות וטמפרטורת המנות, מספקים חוויית אכילה טובה יותר, שומרים על הסביבה וכל זה ללא עלות נוספת ללקוחות הקצה״.

OPA הוא סטארט-אפ טכנולוגי אשר הוקם על ידי רן דורון ודר חסון, שני יוצאי וולט שהיו עדים מקרוב לבעיה העצומה שיוצרים משלוחי האוכל – כמויות אדירות של אריזות פלסטיק שנשלחות אל לקוחות הקצה מידי יום. בעזרת הפלטפורמה והאופרציה של OPA, אשר דואגת לפתרון מקצה לקצה, יוכלו הלקוחות לבחור לקבל את המנות בכלים רב-פעמיים ללא תוספת תשלום ולהחזירם במקום העבודה, במסעדות ובנקודות איסוף ברחבי העיר.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*