סיבוס מצמצמת את צריכת הפלסטיק: משלוחים וטייק אווי ללא סכו”ם חד פעמי

מעתה, ברירת המחדל באתר החברה ללקוחות בהזמנת משלוח תהיה  "ללא סכו"ם חד פעמי", כאשר מי שבכל זאת ירצה לקבל, יוכל לסמן זאת בתיבה ייעודית. מדובר בשינוי חשוב, שיתרום מעבר לצמצום הכלים החד פעמיים, גם להעלאת המודעות לנושא

אתר סיבוס. צילום מסך

סיבוס הכריזה השבוע על צעד משמעותי לצמצום צריכת הפלסטיק: מעתה, ברירת המחדל להזמנת משלוחים וטייק אווי תהיה ללא סכו”ם חד פעמי. חברת סיבוס הייתה הראשונה בתחום משלוחי המזון לבצע את הצעד, שמגיע על רקע מדיניות החברה לפעול למען קיימות ועתיד טוב יותר לאיכות הסביבה. מאחר שמדובר באלפי הזמנות הנכנסות ביום לאתר ולאפליקציה, בסיבוס מאמינים כי אופציה זו תפחית את צריכת הפלסטיק ותעלה מודעות בנושא.

מעתה, ברירת המחדל באתר החברה ללקוחות בהזמנת משלוח תהיה  “ללא סכו”ם חד פעמי”, כאשר מי שבכל זאת ירצה לקבל, יוכל לסמן זאת בתיבה ייעודית. מדובר בשינוי חשוב, שיתרום מעבר לצמצום הכלים החד פעמיים, גם להעלאת המודעות לנושא הן בקרב הלקוחות והן בקרב המסעדות. בעתיד הקרוב יוכנס פיצ’ר דומה גם באפליקציה, והבקשה תובלט בצורה משמעותית יותר בצד המסעדות המקבלות את הזמנת המשלוח.

כיום החברה מספקת שירות ליותר מ-2,600 חברות ו-330 אלף עובדים ביותר מ-5,000 מסעדות בפריסה ארצית. על כן, השינוי הנוכחי בברירת המחדל הזמנות צפוי לצמצם כמויות משמעותיות בצריכת הפלסטיק.

קרן וייזמן, סמנכ”ל שיווק סיבוס סודקסו: “נושא הקיימות מעסיק אותנו כחברה ברמת האחריות הסביבתית וגם ברמה האישית של כל אחד מאיתנו כעובדים. אנחנו כל הזמן בחשיבה של איך ניתן לצמצם את כמות החד פעמי כך שאני יותר מגאה להכריז היום על הצעד המשמעותי שנקטנו באתר, שבקרוב יוטמע גם באפליקציה. ברמת פנים חברה עשינו כבר שינוי משמעותי בחודשים האחרונים, כשעברנו בסיבוס לשימוש בכלים מתכלים, הנגשנו את הכלים הרב פעמיים והכנו כוסות רב פעמיות ממותגות עם שם העובד לכלל העובדים. כך הצלחנו תוך חודשיים להפחית ב-50% את כמות הכלים החד פעמיים בחברה”.

היא הוסיפה וסיפרה: “עם עליית השינוי באתר הופתענו מאוד מעוצמת התגובה של עובדי החברות על השינוי שעשינו ועל התמיכה ועידוד חברות נוספות להצטרף לצעדים דומים כאלו. כמובן שזו רק הסנונית הראשונה ונמשיך לפעול כדי לקדם את הנושא הכל כך חשוב הזה”.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*