סיבוס חושפת כמה מוציאים עובדי הייטק על ארוחת הצוהריים שלהם

מתברר כי עובדי הייטק מהרצליה מוציאים הכי הרבה על ארוחת צהריים - כ-73 שקל לסועד, אחריהם התל אביביים עם ממוצע של 65 שקל לסועד. ויש גם רשימה של המסעדות המועדפות בערים הגדולות

קרן וייזמן, סמנכ"לית השיווק של סיבוס. צילום: סטודיו דני גולן

לרגל יום עובדי ההייטק (שחל השנה ב-3 באוקטובר), חברת סיבוס חושפת לראשונה כמה מוציאים עובדי הייטק על ארוחת הצוהריים שלהם, האם מעדיפים לשבת או לעשות Take Away, מהן שעות ה”פיק” ומי הן המסעדות הפופולאריות.

עובדי היי טק מהרצליה מוציאים הכי הרבה על ארוחת צוהריים עם ממוצע של 73 שקל לסועד, אחריהם עובדי היי טק תל אביביים עם ממוצע של 65 שקל לסועד, ב”ש במקום השלישי עם 60 שקלים בממוצע לסועד, עובדי ההיי טק בחיפה עם 50 שקלים ועובדי הייטק בירושלים עם 46 שקל בלבד.

12:00 בצהריים היא השעה המועדפת על עובדי ההייטק להזמנת ארוחת צוהריים עם 30% מסך כל ההזמנות המבוצעות באמצעות סיבוס, אך יש גם ציפורי לילה של כ-    5% המזמינים בשעות הלילה בין השעות 1:00-4:00. משלוחים הכוללים בעיקר גלידות וקינוחים.

41% מעובדי ההייטק מעדיפים לאכול במסעדה את ארוחת הצוהריים, בהשוואה ל- 45% שמזמינים משלוח או 14% שבאים לאסוף בעצמם מהמסעדה. גידול של עשרות אחוזים מאז שהקורונה נכנסה לחיינו.

שאלת השאלות: מה הן המסעדות המועדפות על עובדי ההיי טק?

בתל אביב זו מסעדת קפה נואר. קפה נואר הוותיקה קוטפת את המקום הראשון ומיד אחריה Liv רמת החייל. במקום השלישי מסעדת VEGGIE, ומיד אחריה נאם.

בהרצליה אוהבים אסיאתי. הרשת האסיאתית הוותיקה ג’ירף ממוקמת בראש טבלת המשלוחים ואחריה סניף גוטה הרצליה. במקום השלישי רשת Liv (שאהובה גם על התל אביבים) וקיוטו היפנית.

גם בחיפה אוהבים אסיאתי. כמו בהרצליה עובדי ההייטק מעדיפים את הכיוון האסייאתי עם מסעדת מינה טומיי כמובילה את תחום המשלוחים ואחריה הסלטריה, רשת פוקי ואן ומסעדת הדגים טייסטי פיש.

בבאר שבע זוכה מבשלת ג’ימס למספר ההזמנות הגבוה ביותר בעיר ובמקום השני פוקי ואן האסייאתית, בורגוס בורגר בר ומסעדת רוסטר המקומית.

בירושלים מעדיפים אוכל ביתי. עובדי ההייטק הירושלמים מעדיפים מסעדות בשריות ואוכל ביתי, כאשר המשלוח המועדף הוא של מסעדת Refresh ומיד אחריה גם כן מסעדת אוכל ביתי – מרינדה, קפה מלכה וכן מסעדת הסועד.

קרן וייזמן, סמנכ”לית השיווק של סיבוס ציינה: “אנחנו כמעט שנתיים לתוך הקורונה ואם בגל הראשון כמעט כל המשק הישראלי נכנס ל’הולד’, לאט לאט המשק התאושש לצד רתיחה של ענף ההייטק הישראלי. בשנה האחרונה אנו חווים סחף של חברות הייטק שמצטרפות אלינו ותורמות באופן משמעותי לזינוק בהיקפי ההזמנות ובממוצע לסועד. החיך הישראלי אוהב לגוון בין אוכל ישראלי לאסייאתי, אמריקאי וסגנונות נוספים ואנו משתדלים להעניק את מגוון האפשרויות הגדול ביותר”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*