סודקסו BRS העולמית משנה את שמה ל-Pluxee  – מותג חוויית העובדים החדש

החברה ממתגת עצמה מחדש ומבדלת את פעילותה עם פתרונות מותאמים אישית וסיוע לחברות מול השינויים בעולם העבודה החדש. המנכ"ל אורליאן סונט: Pluxee הוא מותג דיגיטלי חדש, אופטימי וחדשני המגלם את החזון שלנו ואת השאיפות החזקות שלנו בשוק צומח

Pluxee - הלוגו החדש

סיבוס-סודקסו בישראל, המספקת פלטפורמה טכנולוגית בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, רווחה ו-wellbeing עבור עובדי חברות, תעבור מיתוג מחדש ותשנה את שמה בסוף השנה הקלנדרית ל-Cibus-Pluxee, מותג חוויית העובדים החדש.

מוסבר כי המיתוג החדש יסייע לחברה לתמוך באופן טוב יותר בחברות אל מול השינויים הגדולים שמתרחשים בעולם העבודה החדש ויציע חוויית עובדים משופרת ודיגיטלית; וגם יקדם את אסטרטגיית הצמיחה של החברה על ידי יצירת ערך רב יותר עבור כלל בעלי עניין – לקוחות, צרכנים, שותפים מסחריים, רשויות ציבוריות ועובדים.

אורליאן סונט, מנכ”ל Pluxee” :Pluxee הוא מותג דיגיטלי חדש, המגלם את החזון שלנו ואת השאיפות שלנו בשוק דינמי צומח. המותג החדש יבליט אותנו, יצור לנו זהות חזקה יותר, בידול עבור הלקוחות והשותפים שלנו וימשוך אלינו כישרונות חדשים, במיוחד בדיגיטל”.

עוד נמסר: “Pluxee מציע חוויית עובדים משופרת ודיגיטלית ומאפשר ללקוחותיו לקדם ולפתח את כל נושא מיתוג המעסיק שלהן, באמצעות הצעות ערך לעובדים, המבוססות על פתרונות חדשניים ומותאמים אישית לכל עובד. Pluxee שואפת לעזור לכל עובד ליהנות יותר ממה שבאמת חשוב לו. Pluxee תיפרס בהדרגה ב-31 מדינות, כולל ישראל כמובן, ותנצל את כל הנכסים והיתרונות שלה כדי למנף את הפוטנציאל הצומח של שוק רווחת עובדים, באמצעות ניסיון רב וידע עצום שנרכש לאורך קרוב ל-45 שנות פעילות, ביצועים מוכחים, חזון ארוך טווח, אחריות חברתית המניעה מעורבות של עובדים ובעלים אשר מחויבים להצלחת החברה שלהם, משפחת בלון”.

כחלק מהתוכנית האסטרטגית של Pluxee ל-2025, היא תאיץ את פעילות הליבה של ניהול תקציבי ארוחות בקרב חברות בינוניות וקטנות; תרחיב את ההיצע שלה ללקוחות בנושאי רווחה, מתנות, ניידות והגדלת כוח הקנייה של העובדים; תציע שירותים נגישים יותר ללקוחות באמצעות פלטפורמה דיגיטלית אחת. על מנת להשיג את היעדים, תשקיע החברה בכל שנה, עד 2025, כעשרה אחוז מהמחזור שלה בטכנולוגיה.

החברה פועלת על מנת לייצר ערך עבור כל בעלי העניין: 500 אלף חברות; 36 מיליון הצרכנים; 1.7 מיליון שותפים מסחריים; רשויות ציבוריות על ידי מענה לצרכים החדשים של שכירים ועצמאים; ול-5,000 עובדי החברה באמצעות חיזוק תחושת השייכות וההשפעה החיובית והערך שהם מעניקים לחייהם של מיליוני לקוחות החברה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*