סודקסו מפעילה בקיץ פוד טראק שיעבור בחברות ויגיש תפריט מרענן לצד ארוחת הצוהריים

הפוד טראק תחת המותג Eat&Roll street food by Sodexo מתופעל על ידי השפים של החברה. יוצע תפריט משתנה ומבחר פירות חתוכים לצד שייקים קייצים ומרעננים, במיוחד לימי הקיץ

הפודטראק של Sodexo on site

חברת Sodexo on site,  המספקת שירותי הסעדה לחברות, ארגונים ומוסדות ציבור רבים, מפעילה במהלך החודשים הקרובים פוד טראק ייחודי שעובר ביותר ממאה חברות, מוסדות וארגונים מדן ועד אילת, ומציע תפריט מפתיע לצד ארוחת הצוהריים המוגשת בחדרי האוכל, וכן מבחר מגוון של פירות חתוכים לצד שייקים קייצים ומרעננים, במיוחד לימי הקיץ החמים.

בפודטראק של סודקסו במהלך חודשי הקיץ,  יוצע מידי חודש תפריט משתנה של מגוון מטבחים, כאשר בחודש הקרוב מוגש אוכל בסגנון טקסס הכולל מגוון המבורגרים וגם המבורגר צמחוני שיוגשו לצד לחמניות, צ’יפס ורטבים שונים. הפוד טראק, תחת המותג Eat&Roll street food by Sodexo – מתופעל על ידי השפים של החברה.

לדברי גלית ברששת, סמנכ”לית השיווק בחברת Sodexo on site: “חברת סודקסו פועלת כל הזמן לייצר חווית סועד איכותית, חדישה ומרעננת. מבדיקות שערכנו מצאנו כי התרבות של משאיות אוכל אהובה מאוד על הישראלים ומקנה תחושה של בילוי, חופש, שמחה וכיף. בנינו תפריט משתנה ויצירתי יחד עם הפתעות מרעננות ומיוחדות לימי הקיץ החמים”.

הפודטראק של Sodexo on site

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*