סודקסו תנהל את מערך ההסעדה של חטיבת הזיקוק בחברת פז ושל ענקית הרכיבים האלקטרוניים Vishay

אודי בן שימול, מנכ"ל Sodexo On Site: שמח שאנו ממשיכים לשעוט קדימה ולהתרחב בצורה משמעותית עם זכייה בשני מכרזים משמעותיים. אנו גאים על הבחירה

חברת on site Sodexo ממשיכה לצמוח: מדווחת על זכייה בשני מכרזי הסעדה נוספים והיא תנהל את מערך ההסעדה של חטיבת הזיקוק בחברת פז ושל ענקית הרכיבים האלקטרוניים Vishay. הזכייה של חברת סודקסו בשני מכרזים אלו מעידה על הוורסטיליות של החברה, אשר יודעת לתת מענה רחב בסגמנטים מגוונים של מטבח, ולהעניק מענה לכל סועד בהתאם לצרכים ולאופי הפעילות של כל חברה וחברה

ניהול מערך ההסעדה של חטיבת הזיקוק בחברת פז יכלול תפעול מתחם ההסעדה הכולל מטבח וחדר אוכל, בו תוגש ארוחת צהרים בשרית וחלבית לכ-300 עובדי החברה.

בחברת וישיי איטנרטכנולוג’י יכלול ניהול מערך ההסעדה הפעלת מטבח וחדר אוכל בו תגיש Sodexo ארבע ארוחות ביום: בוקר, צוהריים, ערב ולילה לכ-700 עובדי החברה. בנוסף, תעמוד לנוחיותם של העובדים קפיטריה וחנות נוחות שתופעל על ידי Sodexo.

אודי בן שימול, מנכ”ל Sodexo On Site: “שמח שאנו ממשיכים לשעוט קדימה ולהתרחב בצורה משמעותית עם זכייה בשני מכרזים משמעותיים. אנו גאים על הבחירה ומודים לפז ווישיי על האמון. סודקסו הינה בעלת ניסיון רב ועשיר בניהול והפעלה של מערכי הסעדה בארגונים, תוך שימת דגש מתמדת על חווית סועד איכותית, חדשנות ומצוינות תפעולית”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*