סודקסו השיקה את אתגר הבריאות של הקיץ

האתגר יתקיים במהלך החודשים יולי-אוגוסט ועשרות אלפי עובדי חברות יוכלו להשתתף בו. האתגר יפורסם בכניסה לחדרי האוכל

אתגר בריאות של סודקסו בכניסה לחדרי האוכל

חברת ההסעדה והאחזקה Sodexo on site, המספקת בין השאר שירותי הסעדה לתעשיית ההייטק, מפעלי תעשייה, משרדים ממשלתיים וארגונים, השיקה השבוע את אתגר בריאות לתקופת הקיץ. האתגר יפורסם בכניסה לחדרי האוכל, שקושטו בהתאם לאתגר עם מידע נרחב על כל נושא, והסועדים יקבלו קישור לפייסבוק, באמצעות ברקוד, בו הם יוכלו לשתף תמונות ואת החוויות שלהם מהאתגר.

במסגרת האתגר, הסועדים יצטרכו לעמוד במשימה שבועית משתנה, במשך חודשיים (סך הכול – שמונה אתגרים). מטרת האתגר היא להביא למודעות את חשיבותם של הרגלים בריאים, ולסגל אותם במעשים ובפעולות יומיומיות, כגון הקפדה על שתיית מים, ביצוע פעילות גופנית, אכילה מודעת, שילוב פירות וירקות בארוחות ועוד.

האתגר הראשון בו הסועדים עמדו הוא אתגר המים, אתגר בו הסועדים צריכים להקפיד לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום, בהתאם למזג האוויר השרבי. האתגר השני הוא אתגר “משהו חדש מתחיל”, בו הסועדים צריכים לנסות מנה, פרי או ירק חדש, בארוחה אחת, לפחות כל יום.

גלית ברששת, סמנכ”לית השיווק בחברת Sodexo on site: “המטרה העיקרית של האתגר היא לעודד הרגלים בריאים בקרב עובדי החברות איתם אנו עובדים. אני בטוחה שהעובדים ישתתפו וישתפו את החוויות שלהם, ומקווה שבזכות האתגר הם יסגלו לעצמם הרגלים לחיים בריאים”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*