סודקסו און סייט השיקה השבוע את מסעדת העובדים לקבוצת לובינסקי

החברה החלה השבוע להסעיד את מאות עובדי החברה וההנהלה הבכירה של קבוצת לובינסקי במטה בראשון לציון, לאחר שערכה שינויים משמעותיים בנראות המסעדה

פתיחת מסעדת לובינסקי. צילום: ערן מילוא
פתיחת מסעדת לובינסקי. צילום: ערן מילוא

חברת Sodexo on site (סודקסו און סייט), המתמחה במתן שירותי אחזקה ושירותי הסעדה, השיקה השבוע את מסעדת לובינסקי באירוע פתיחה חגיגי, והחלה השבוע להסעיד את מאות עובדי החברה וההנהלה הבכירה של קבוצת לובינסקי במטה בראשון לציון. זאת, לאחר שערכה שינויים משמעותיים בנראות המסעדה.

מסעדת לובינסקי. צילומים: ערן מילוא
מסעדת לובינסקי. צילומים: ערן מילוא

צוות Sodexo מתוגבר הגיע בערב חמישי האחרון לניקוי, חידוש, ושינוי התפאורה באופן מהותי, כך שהמסעדה קיבלה “פנים חדשות” וביום ראשון לאחריו כבר הייתה מוכנה להסעדת עובדי הקבוצה.

באירוע שנערך ביום ג’ בצהריים נכחו אודי בן שימול, מנכ”ל חברת SODEXO ON SITE, דורי מנור, יו”ר קבוצת לובינסקי ודני שביט מנכ”ל קבוצת לובינסקי. השלושה כמובן נשארו לארוחת הצהריים במקום.

במהלך האירוע בירך בן שימול את הנוכחים: “כחברה השואפת לשפר את איכות החיים של עובדי הלקוח ואורחיו, נראות המסעדות ואופן ההגשה של המנות הן מאבני הייסוד של תחום ההסעדה. לכן החלטנו, כאקט מרגש ומגבש, להגיע בערב אחד, צוות שלם של החברה, שכלל אותי ובכירים נוספים בחברה, על מנת לערוך ‘טיפול קוסמטי’ למסעדה, דבר שהפך למעין מסורת בחברה. ההבעה על פניהם של עובדי קבוצת לובינסקי ביום ראשון שלאחר מכן, למראה המסעדה המחודשת, הייתה מבחינתנו שווה את הכל. גם בתהליך הפתיחה של לקוחות אחרים במשק, דוגמת, כנסת ישראל, קבוצת אלביט, בית החולים אסותא אשדוד – פעלנו באותה דרך, דבר שהוכיח את עצמו בהעלאת שביעות הרצון של הסועדים ושיפור איכות החיים שלהם”.

העובדים הופתעו. לקראת הפתיחה
העובדים הופתעו. לקראת הפתיחה

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*