נעמה שלו מונתה לחברת הנהלה ומנהלת שיווק ואסטרטגיה ב-Sodexo ישראל

במסגרת תפקידה תהיה אחראית על פיתוח והובלת האסטרטגיה השיווקית של החברה, ניהול התקשורת, המדיה וניהול המותג של החברה. בין היתר ניהלה את השקת מותג התחליפים תנובה Alternative ומותג החלבון GO של תנובה

נעמה שלו. צילום: נירי גתמון

נעמה שלו מונתה לחברת הנהלה ומנהלת שיווק ואסטרטגיה בקבוצת Sodexo ישראל.שלו תהיה אחראית על פיתוח והובלת האסטרטגיה השיווקית של החברה, ניהול התקשורת, המדיה וניהול המותג של החברה, תוך עבודה עם חטיבות התפעול ומטה ההנהלה.

נעמה שלו. צילום: נירי גתמון

שלו, נשואה+3, בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני במנהל עסקים, עם התמחות בשיווק ופרסום, שימשה כמנהלת שיווק וחדשנות ביחידת פתרונות קפואים בחברת שטראוס. לפני כן ביצעה מספר תפקידי מפתח בעולם יחסי הציבור והשיווק. בין היתר ניהלה את השקת מותג התחליפים תנובה Alternative ומותג החלבון     GO של תנובה. במסגרת תפקידיה, הובילה את האסטרטגיה העסקית והשיווקית, הייתה אחראית על זיהוי מנועי צמיחה, פיתוח מוצרים חדשים ופתרונות מבוססי ערך לצרכנים, תקשורת שיווקית ועוד.

אודי בן שימול, מנכ”ל Sodexo ישראל :”אנו מברכים את נעמה עם הצטרפותה להנהלת החברה. בשנים האחרונות, השקענו רבות בשיווק ובקידום המותג Sodexo בישראל. כעת, עלינו לקפוץ מדרגה נוספת ונעמה ביחד עם כולנו, תקדם את נושא השיווק הפנימי והחיצוני, תמקד את האסטרטגיה השיווקית של הקבוצה וזאת על מנת להמשיך ולקדם את הצמיחה של החברה בשוק הישראלי. נעמה תהיה בקשר ישיר גם עם צוותי השיווק והתקשורת בקבוצה הבינלאומית ובכך נשיא ערך מהיכולות של הקבוצה”.

נעמה שלו: “אני שמחה ומתרגשת להצטרף לשורותיה של Sodexo בישראל, כחלק מקבוצה גלובלית ששמה לה כמטרה להיות חברת המזון בר-קיימא המובילה בעולם. עומדים בפניי אתגרים רבים ומעניינים ואני מאמינה שביחד עם יתר חברי ההנהלה, נוביל את הקבוצה לצמיחה ולהתפתחות”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*