נדב ארנס ארד מונה למנכ”ל יקבי כרמל

ב-20 השנים שחלפו ביצע מגוון תפקידי ניהול בכירים בקבוצת שטראוס ובשבע השנים האחרונות הוביל כמנכ"ל את שטראוס קפה ישראל

נדב ארנס ארד. צילום: שוקה כהן
נדב ארנס ארד. צילום: שוקה כהן
נדב ארנס, המנכ"ל החדש. צילום: שוקה כהן
נדב ארנס, המנכ”ל החדש. צילום: שוקה כהן

גלעד הלוי יו”ר יקבי כרמל הודיע השבוע על מינויו של נדב ארנס ארד למנכ”ל יקבי כרמל. ארנס ארד הוא תושב בנימינה, בן למשפחת כורמים.

ארנס ארד ביצע ב-20 השנים שחלפו מגוון תפקידי ניהול בכירים בקבוצת שטראוס. נמסר כי בשבע השנים האחרונות הוביל כמנכ”ל את שטראוס קפה ישראל בהצלחה והביא לצמיחה משמעותית במכירות וברווחי החברה. בחמש השנים האחרונות הוא משמש גם כחבר ועד ההנהלה של היקב. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וחקלאות מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, מאוניברסיטת סן דייגו, קליפורניה, ארה”ב.

גלעד הלוי בירך אותו על התפקיד: “כחבר ועד ההנהלה ביקב ובן למשפחת כורמים מגיע נדב לתפקיד מנכ”ל החברה עם היכרות מעמיקה של שוק היין בישראל והבנה של האתגרים וההזדמנויות מולם ניצבת החברה. בחודשים האחרונים  נדב היה מעורב מאוד ואחראי מטעם ועד ההנהלה לבניית האסטרטגיה החדשה של היקב וכן היה שותף פעיל לצדי בהוצאה לפועל של הצעדים הראשונים”.

ארנס ארד מסר: ” נולדתי למשפחה של כורמים וגדלתי מקצועית בחברת שטראוס. אני שמח על ההזדמנות שניתנת לי לשלב את ההיסטוריה האישית שלי עם זו המקצועית, ולהוביל את יקבי כרמל עם האנשים המצוינים שפגשתי שם אל פני האתגרים החדשים העומדים בפנינו. חג שמח”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*