מתחם הפודטראקים DNA שנפתח במרכז עזריאלי בתל אביב, מצטרף לסיבוס

עובדי חברות, מחזיקי סיבוס יוכלו להזמין עם הסיבוס שלהם גם במתחם הבילוי החדש בהובלתו הקולינרית של השף יוסי שטרית, הכולל פודטראקים של השפים: תומאס זוהר, יהונתן שרביט, גבריאל ישראל וצרי אגמי

מתחם DNA. צילום מסך
נבחרת השפים והשף יוסי שטרית. צילום מסך: אתר DNA

סיבוס מתחדשת במיזמים קולינרים חדשים: מתחם הפודטראקים המסקרן DNA שנפתח לאחרונה במרכז עזריאלי בתל אביב, מצטרף לסיבוס. עובדי חברות, מחזיקי סיבוס יוכלו להזמין עם הסיבוס שלהם גם במתחם הבילוי החדש בהובלתו הקולינרית של השף יוסי שטרית, הכולל פודטראקים של השפים: תומאס זוהר, יהונתן שרביט, גבריאל ישראל וצרי אגמי.

הגר ורשבסקי, סמנכ”לית השיווק והמוצר של חברת סיבוס ציינה: ״אנחנו ממשיכים במלוא המרץ בהרחבת היצע המסעדות ומיזמים קולינריים מעניינים וחדשים, וגאים להיות החברה עם היצע המסעדות ושיתופי הפעולה הנרחב ביותר”.

JAI – השף תומאס זהר – The Heart Of Thailand: קונספט המבוסס על איזון בין הקיצוניות של הרחוב התאילנדי לבין הביטוי הקולינרי של הפילוסופיה הבודהיסטית התאית לפיה כל מנה מורכבת מארבעה טעמי יסוד שעובדים באופן ישיר עם ארבעת האלמנטים מהם מורכב גוף האדם – אש, אדמה, רוח ומים.

CHICANO – השף גבריאל ישראל – We Bring Taco Revolution: צ׳יקאנו הוא זרם תרבותי בעל יסודות עמוקים בתרבות המקסיקנית. בצ׳יקאנו מוגשות מנות טאקו מטורטיות בעבודת יד, ‘גורדיטה’ הפיתה המקסיקנית, משקאות וקינוח שיקחו אתכם לסמטאות עם אוכל הרחוב הטוב ביותר במקסיקו.

MEZZO Porto  – South Italian Tavern – השף יהונתן שרביט: קונספט איטלקי המביא איתו מנות וטעמים ממטבח קו החוף של דרום איטליה, או כמו שהוא נקרא במקור – ‘מצו – ג׳ורנו’, החלק הדרומי ושטוף השמש של ארץ המגף. המנות המוגשות בסגנון טברנה של חוף ים, כולן עושות שימוש בדגה טריה, פסטות טריות בעבודת יד, בצק פיצה שנעשה כולו במקום ועוד.

La Foux Foux – השף צרי אגמי – Crazy Crobuns & Croissant: “לה פו פו” או ״המשוגעת״ בצרפתית, הוא קונספט שלוקח בסיס של קרואסון, ומשתמש בו למנות מושחתות, יצירתיות ויוצאות דופן. החל מכריכי בוקר בקרובאן (כריך קרואסון עגול) ועד לקינוחי ברד פודינג מבוססי קרואסון, קפה ומאפים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*