מפעל המאפה הצרפתי עובר לחזית העולם הקמעונאי ומשיק רשת מאפיות

חנות הדגל תושק בעיר חולון – הראשונה שתיפתח תחת שם המותג - בהשקעה כספית של כ-2 מיליון שקל ותכלול בר שירות מרכזי המוקף בתצוגות מכר על פי קטגוריות. להערכת המנהלים, עד לסוף 2019 ייפתחו ארבעה סניפים נוספים בערים מרכזיות

המאפה הצרפתי בחולון. צילום: איציק בכר
מגוון לחמים במאפיית המאפה הצרפתי בחולון. צילום: איציק בכר

מפעל הייצור “המאפה הצרפתי“, בבעלות רפי מיוסט, משיק רשת מאפיות בקו עיצובי חדש. חנות הדגל תושק בעיר חולון והיא הראשונה מבין חנויות הרשת שייפתחו תחת שם המותג. המפעל הוא מגדולים בישראל בתחום המאפים הקפואים לאפייה במקום ומספק מגוון של מוצרי לחם, עוגות, קרואסונים ובורקסים לכל הארץ. הסניף החדש בחולון הוקם בהשקעה כספית של כ-2 מיליון שקל וכולל בר שירות מרכזי המוקף בתצוגות מכר על פי קטגוריות לחוויית קנייה שונה.

המאפים של המאפה הצרפתי המאפה הצרפתי בחולון. צילום: איציק בכר
המאפים של המאפה הצרפתי בחולון. צילום: איציק בכר

הסניף החדש, אשר ממוקם במתחם הקניות של קבוצת מבנה בחולון, מתפרס על 300 מ”ר וכולל מרפסות עם מקומות ישיבה. במקום הוקמה מאפייה מעוצבת ומתקדמת, בהובלתו של השף קונדיטור איציק  בכר. להערכת הנהלת החברה, עד לסוף שנת 2019 ייפתחו ארבעה סניפים נוספים בערים מרכזיות תחת שם המותג.

במקום יימכרו לחמי שאור, פוקאצ’ות, עוגות, בורקסים ומאפי שמרים, עוגות מוס, עוגות במשקל ועוד. מרבית מוצרי המאפה מגיעים ישירות ממפעל “המאפה הצרפתי” בראשון לציון ונאפים במקום. בבר השירות המרכזי יכינו כריכים טריים, ארוחות בוקר וסלטים הנעשים לעיני הלקוחות.

 צילום: איציק בכר
צילום: איציק בכר

לדברי השף איציק בכר, שהוביל את הקמת הסניף החדש: “לפני כשנה התקבלה החלטה להקים חנויות שיטיבו לבטא את חזון “המאפה הצרפתי”, וכך נולד פרויקט מאפיית הדגל. “המטרה הייתה הקמת אב טיפוס חדשני ומגוון, המעניק חוויית קניה מלאה ללקוח הנכנס בשערי המותג, אם זה בתחום הבולונז’רי, פטיסרי וכן בתחום מוצרים נלווים ומשלימים כגון כריכים, ארוחות בוקר, ממרחים וסלטים בייצור עצמי. מפעל המאפה הצרפתי בחר בי  לניהול פרויקט מאפיית הדגל, שיהווה אב טיפוס עבור הרשת, וימשוך יזמים וזכיינים שירצו להקים בתי מאפה משודרגים של המותג”.

מפעל המאפה הצרפתי הוקם לפני 20 שנים על ידי מקצוענים שפרשו מבונז’ור.  כיום החברה מוכרת את מוצריה ליותר מ-700 לקוחות בכל רחבי הארץ ומייצאת למדינות שונות. היזם רפי מיוסט הבין שיש צורך לתת מענה למאפיות בשוק הפרטי. לשם כך הוא מיתג את שלושת סניפיי בונז’ור שהיו בבעלותו ל”מאפה הצרפתי”,  והקים אתר ייצור בראשון לציון. בנוסף ל-120 עובדי ייצור, מחזיק המפעל באנשי מפתח שגדלו והתחנכו בבונז’ור: השף קונדיטור שלמה פריינטה והסמנכ”ל יעקב גוזלן.

החנות הוקמה במתחם הקניות החדש “מבנה חולון” שמתפרס על שטח של יותר מ-15 אלף מ”ר בלב אזור התעשייה של חולון. במתחם פועל הסניף הגדול בישראל של רשת רמי לוי וחנויות של מיטב המותגים ובתי העסק מתחומים שונים בהם אופנה, חשמל, עיצוב הבית, טקסטיל, בילוי ופנאי.

מתחם הקניות מבנה חולון. צילום: יואב פלד
מתחם הקניות מבנה חולון. צילום: יואב פלד

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*