מעדני יחיעם משיקה סדרת נקניקיות עוף במתכון משופר

חברת מעדני יחיעם: החלטנו לערוך שינוי במתכון ובכוונתנו להמשיך השנה בהשקות מיוחדות של מעדני בשר משובחים. הנקניקיות החדשות ללא גלוטן, ללא סוכרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט ומכילות 12% חלבון

נקניקיות ביס ונקניקיות עוף של יחיעם - מתכון משופר. צילומים: Sell360pro
נקניקיות עוף מתכון משופר. צילומים: Sell360pro

חברת מעדני יחיעם, יצרנית הנקניקים והפסטרמות של קיבוץ יחיעם, משיקה סדרת נקניקיות עוף במתכון משופר. הנקניקיות החדשות ישווקו באריזות 400 גרם, 1.5 ק”ג וכן נקניקיות ביס באריזת 380 גרם. הנקניקיות החדשות ללא גלוטן, ללא סוכרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט ומכילות 12% חלבון.

בחברה מציינים, כי נקניקיות יחיעם במתכון החדש עברו בחינת טעם חיצונית על ידי מכון מחקר מקצועי למזון, והושוו לנקניקיות העוף המובילות בשוק. לדברי חברת נתיב יועצים עורכת המחקר: “ציון ההתקבלות לנקניקיות יחיעם נמצא גבוה יותר באופן מובהק מציון ההתקבלות לנקניקיות המובילות המתחרות, הן בפרמטר הטעם והן בפרמטר המרקם. בניתוח מדד קושי/רכות הנקניקייה עולה כי קושי/רכות נקניקיית יחיעם היא מאוזנת. כמו כן רמת העסיסיות של הנקניקייה טובה”.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, “אנו רואים שהלקוחות הרבה יותר רגישים לטעמים ולמרקמים ולכן החלטנו לערוך שינוי במתכון, בטעם ובמרקם של המוצר. אנו שמחים על תוצאות המבחן ובטוחים שהקהל ירגיש ויאהב את השיפור. בכוונתנו להמשיך השנה בהשקות מיוחדות של מעדני בשר משובחים”.

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחירים:

כ-11.90 שקל לאריזת נקניקיות ביס 380 גרם ונקניקיות עוף 400 גרם;

כ-26.90 שקל לאריזת נקניקיות עוף מתכון משופר לאריזת 1.5 ק”ג.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*