מסויה לשיבולת שועל: שוקולד פנדה משיק מתכון חדש ומשופר

נעשה גם שימוש בתמצית וניל טבעית (במקום וניל סינטטי) והורדת רכיבים מלאכותיים נוספים. לדברי מפתחי המוצר, השימוש בשיבולת שועל במוצרי מזון הוא חלק ממגמה רחבה כמענה לתפיסת הצרכנים כי היא טובה יותר עבורם הן בהיבט התזונתי והן בהיבט הטעם

מוצרי שוקולד פנדה

בשורה לחובבי המותג שוקולד פנדה.  אחרי תקופה ארוכה של מחקר, פיתוח ובדיקות, סדרת המוצרים של המותג פנדה מתחדשת במתכון חדש ומשופר כולל גם ריענון של רשימת רכיבי המוצר. מוצרי פנדה כוללים מגוון טבלאות וחטיפים בטעם שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי (מוצר טבעוני). מהות השינוי הינו החלפת רכיב הסויה בשיבולת שועל ובנוסף, שימוש בתמצית וניל טבעית (במקום וניל סינטטי) והורדת רכיבים מלאכותיים כגון: טיטניום דיאוקסיד, עמילן מעובד ומייצבים.

השינוי במתכון הביא לשיפור בכל הפרמטרים שחשובים לצרכני השוקולד: טעם, איכות ומרקם. במחקרי טעימה מקיפים שערכה החברה בישראל ובארה”ב נמצא כי המתכון החדש טעים יותר ובעל מרקם מעודן יותר.

לדברי דניאל ואליה ברקת, המייסדים, הבעלים ומפתחי המותג פנדה: “הצרכנים הנאמנים של פנדה שנהנו עד כה מטעם משובח של מוצרים במרקם ובטעם של שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי, יוכלו כעת לצרוך את אותו המוצר ובטעם משובח יותר. השימוש בשיבולת שועל במגוון מוצרי מזון, הינו חלק ממגמה רחבה שהתפתחה היות וצרכנים תופסים את השיבולת שועל כטובה יותר עבורם הן בהיבט התזונתי והן בהיבט הסנסורי (טעים יותר ועם פחות טעם לוואי) בהשוואה לרכיבים אחרים מהצומח. שינוי המתכון הוביל לא רק לשיפור בטעם, אלא גם ברכיבים התזונתיים וברשימת האלרגנים”

סדרת מוצרי המותג פנדה כוללת טבלאות של ממתק בטעם שוקולד במשקל של 100 גרם במגוון טעמים: פנדה קרמלח עם שברי קרמל ומלח גס, פנדה קרם בוטנים במילוי קרם בוטנים, פנדה קרם נוגט במילוי קרם נוגט, פנדה קרם חלבה במילוי קרם חלבה, פנדה קרם אגוזים במילוי קרם אגוזים,פנדה לבן עוגיות עם שברי עוגיות ופנדה קלאסי. עוד בסדרת המוצרים מגוון חטיפים במשקל 45 גרם: פנדה בוטנים וקורנפלקס, פנדה קוקוס קלוי, פנדה נוגט פצפוצים ופנדה פיסטוק חלבה.

כל מוצרי המותג פנדה הינם פרווה ומיוצרים בישראל במפעל החברה בקרית טבעון. בנוסף,  המוצרים מיוצרים מקקאו בסחר הוגן ונושאים את תו ויגן פרנדלי שניתן למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי

טווח מחירים: 17.90-22.90 שקל

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*