מנורה מבטחים ואורות זכו במכרז לפוליסת בריאות ושיניים קבוצתית לעובדי טמפו

טמפו תממן לעובדים רובד בסיס בביטוח בריאות שכולל השתלות איברים, טיפולים מיוחדים בחו"ל, תרופות שלא בסל הבריאות ופרק אמבולטורי מורחב, הכולל התייעצות עם רופא מומחה, פיזיותרפיה, בדיקות הריון ועוד. עוד כוללת הפוליסה ביטוח שיניים מורחב

טמפו משקאות בנתניה

מנורה מבטחים וסוכנות אורות זכו במכרז לפוליסת בריאות ושיניים קבוצתית לעובדי טמפו ובני משפחתם. המכרז נוהל על ידי פרש קונספט בבעלות ד”ר אודי פרישמן  שגם כתבה את הפוליסה בהתאם לצרכי החברה. המכרז נוהל על ידי אהוד ליפשיץ, יועץ בכיר בפרש קונספט יחד עם גיל סגל, סמנכ”ל משאבי האנוש ומנהל המחלקה המשפטית של טמפו.

בפרש קונספט מציינים כי במסגרת הפוליסה טמפו תממן לעובדים רובד בסיס בביטוח בריאות שכולל השתלות איברים, טיפולים מיוחדים בחו”ל, תרופות שלא בסל הבריאות ופרק אמבולטורי מורחב, הכולל התייעצות עם רופא מומחה, פיזיותרפיה, בדיקות הריון ועוד. כמו כן, עובדים יוכלו לצרף בני משפחה ולהרחיב את הביטוח לרובד הרחבה, הכולל פרק ניתוחים פרטיים בארץ. עוד כוללת הפוליסה ביטוח שיניים מורחב, הכולל טיפולים משמרים, טיפולי חניכיים, טיפולי שיקום, לרבות שתלים, וטיפולי אורתודונטיה לילדים.

מפרש קונספט נמסר: “טמפו היא חברת משקאות המעסיקה יותר מאלף עובדים. החברה נמצאת בתנופת צמיחה עסקית לאחר שהשלימה הקמה של מרכז לוגיסטי, בנייה של מבשלה חדשה ורכישה של חברות בתחום המשקאות והמזון, וכעת, עשתה צעד משמעותי לרווחת עובדיה”.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*