מן משיקה עוגיות דלות שומן עם כמות מועטה של סוכר

לאחר פיתוח שארך כשנתיים, בשיתוף רשות החדשנות של המדען הראשי במשרד הכלכלה, הצליחה חברת העוגיות והוופלים לייצר עוגיות מחיטה מלאה ועוגיות מגרנולה בעלות ערכים תזונתיים מעולים, טעימות, המתאימות גם לחולי סוכרת וללא מדבקות הסימון האדומות

העוגיות החדשות של מן

חברת העוגיות והוופלים מן משיקה בימים אלה עוגיות דלות שומן רווי ועם כמות אפסית של סוכר, לצד כמות גבוהה של סיבים תזונתיים, אשר קיבלו את תו א.י.ל (האגודה הישראלית לסוכרת) ולמעשה מציבות את החברה כאחת מיצרניות העוגיות היחידות שקיבלה את תו האגודה בארץ.

לאחר פיתוח שארך כשנתיים, בשיתוף רשות החדשנות של המדען הראשי במשרד הכלכלה, הצליחה חברת העוגיות והוופלים הוותיקה לייצר עוגיות מחיטה מלאה ועוגיות מגרנולה בעלות טעם נפלא וערכים תזונתיים מעולים, המתאימות גם לחולי סוכרת וללא מדבקות הסימון האדומות. חברת רוקחמן הופכת, לפיכך, לאחת מיצרניות העוגיות הבודדות בישראל שקיבלה את אישור האגודה.

אבי פקר, מנכ”ל חברת רוקחמן: “מאז ומתמיד אנו עושים ככל שאפשר כדי לייצר מוצרים איכותיים מאד עם חומרי גלם אמיתיים ומעולים, ובלי להתפשר על הטעם ולכן הם כל כך אותנטיים. בתוך כך, מעבר לפיתוח העוגיות החדשות, תהליך הייצור במפעלנו הינו אוטומטי, ללא מגע יד אדם וכלל המוצרים עשויים מחומרים טבעיים בלבד – ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים, ללא כולסטרול וללא פגיעה בסביבה. בסוף אנו מבינים, כי כולנו זקוקים גם לרגעים מתוקים עם משהו מתוק בחך ולכן אנחנו משתדלים לייצר לא רק מוצרים מתוקים אלא גם בריאים שיעשו לכולם טעים ונעים”.

רוזי לוי, יועצת תזונה: “מן יצרה עוגיות איכותיות ומזינות. נראה כי יש הפחתה משמעותית בשומן רווי ונתרן וללא חומרים משמרים וכמובן גולת הכותרת – סוכר. בשל כך, כל מי ששומר על תזונה מאוזנת וכן אנשים סוכרתיים יוכלו ליהנות מהן במסגרת היום כמנת פחמימה מתוקה עם ערכים תזנותיים טובים, בהתאם לתוכנית התזונתית שהותאמה להם על ידי יועץ תזונה. לכו לנסות”

חברת מן היא עסק משפחתי ותיק, כחול לבן, שהוקם בשנת 1954 אשר כיום מנוהל על ידי אבי פקר, בן הדור השלישי של משפחת רוקחמן. כל מוצרי מן עוברים הליך ייצור הנעשה ללא מגע ידי אדם, בהשגחה קפדנית של הרב לנדאו אב”ד בני ברק ושל הרב אבוחצירא.

את עוגיות החיטה המלאה ללא תוספת סוכר ועוגיות הגרנולה ללא תוספת סוכר, שתיהן במשקל 200 גרם, אפשר להשיג ברשתות השיווק הנבחרות ובמחיר 7.90 שקלים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*