בהשראת משחקי הכס: מיקלר משיקים בישראל, באמצעות הכרם, מהדורה מוגבלת של בירות

ההשקה היא במקביל לעליית הסדרה House of the Dragon מבית משחקי הכס. Mikkeller שיתפה פעולה עם Warner Bros. Consumer Products עבור יצירת הבירה בהשראת הסידרה

סדרת הבירות של מיקלר בהשראת משחקי הכס. צילומים באדיבות הכרם

חברת הכרם, יבואנית מותג הבירות החדשני מיקלר, מייבאת ארצה מהדורה מוגבלת חדשה של בירות, שהיא חלק משיתוף פעולה עם הסדרה הפופולרית “משחקי הכס“. זאת, לקראת עליית הסדרה House of the Dragon מבית “משחקי הכס”. Mikkeller שיתפה פעולה עם Warner Bros. Consumer Products עבור יצירת הבירה בהשראת הסדרה.

צילומים באדיבות הכרם
צילומים באדיבות הכרם
Night King Dipa
Night King Dipa

“מיקלר” מקיימת שיתופי פעולה רבים, אך זהו ללא ספק שיתוף הפעולה הגדול ביותר עד כה. השלב הראשון של שיתוף הפעולה כלל יצירת תווית בירה שמיזגה באלגנטיות את היקום הייחודי של משחקי הכס עם הביטוי הקליל והצבעוני יותר של מיקלר. את התווית עיצב המנהל האמנותי של מיקלר” קית’ שור, הממלא מאז הצטרפותו למיקלר ב-2010 תפקיד מכונן בביסוס הזהות החזותית של מותג הבירה.

פחיות מהדורת משחקי הכס מעוטרות באיורים של בני משפחתם של הנרי וסאלי, הדמויות שמעטרות את פחיות מיקלר, ככוכבי פנטזיה ולוחמים אמיצים. לכל בירה עיצוב משחקי הכס המשלב דמויות מיקלריות ואלמנטים שונים מהסדרה. לצד הבירות שוחררו גם פרטי מרצ’נדייז הכוללים מגוון כוסות ממותגות וטי-שירט.

מהדורת הבירות משחקי הכס יוצאת לעולם בפחיות, הנחשבות לסוג אריזה הטוב ביותר לבירות קראפט. הפחית חוסמת קרני UV יותר טוב מכל בקבוק. כמו כן, שטח הפנים של הפחית מאפשר עיצוב מעניין ובולט.

בין בירות משחקי הכס המוצעות למכירה בישראל:

גוסט ויז’נס לאגר – GOT: Ghost Visions Lager – לאגר קראפטית לא מסוננת, פשוטה, נקייה, מדויקת ומרווה. 4.5%, פחית 440 מ”ל.

מחיר – 17.5 שקל.

נייט קינג דיפה – דיפה – GOT: Night King Dipa – דאבל IPA מודרנית קלאסית שמגיעה אלינו ממבשלת מיקלר בסאן דייגו, קליפורניה. עם גוף מלא והרבה כשות שמאזן אותו ומשאיר מרירות על הלשון. 8.2%, פחית 473 מ”ל.

מחיר 28 שקל.

Iron Throne Wit
Iron Throne Wit

איירון ט’רון וויטביר – GOT: Iron Throne Wit – בירת חיטה בסגנון בלגי, עם זרעי כוסברה וקליפת תפוז, לא מסוננת, קרמית ומאוזנת. 5%, פחית 440 מ”ל.

מחיר – 17.5 שקל.

קאסטל בלאק – Castle Black Stout – נוזל שחור, סמיך ושמן של אימפריאל סטאוט עם וניל וקפה ויישון בחביות בורבון. בקבוקי 375 מ”ל. המוצר בהזמנה מיוחדת ואינו זמין כרגע בחנויות.

בקרוב בישראל: סירקס – סשן אייפיאיי, 3.5%, כשותי וארומטי, קליל ומרענן. שם הבירה על שם אחד משלושת הדרקונים.

קיים אך לא בישראל: קרקסס – בירה ללא אלכוהל (0.3%) עם פרי הפיטאיה. קליל כמשקה קל, אדמדם ופירותי. על שם דרקון.

על המותג מיקלר

לפני קצת יותר מעשור בקופנהאגן שבדנמרק החל מורה למדעים בשם מיכאל בורג לעשות ניסויים בלתת, כשות ושמרים. מאז שם לו מספר מטרות: לחלוק ולבשל ביחד עם בשלני בירה בכל העולם – וכך זכה לתואר מבשל צועני. לייצר משקאות קולינריים ולקרוא תיגר על שליטי השולחן – היין והשמפניה. לנסות, לחקור ולבדוק את קצה עולם הבירה ואולי, הכי חשוב, לגרום לאנשים להתנסות במשקה בצורה מהנה על ידי שפה ציורית, שמות היתוליים ויצירת עניין בלתי פוסק.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*