מיזם חנויות הפופ-אפ Repop משיק מסלול פעילות נוסף – Repop Long Term ופותח חנות שלישית למותג “טעימים”

המסלול חדש מספק לחברות ומותגים ליווי מלא, משלב איתור הנכס המתאים עבורם, עבודת בינוי ושיפוץ, הכנת הנכס לפני תפעול (מידוף, קופות חכמות, אמצעי תצוגה, אחסון, מערכות שמע, אינטרנט) וכן טיפול בהיבטי רישוי ואישורי פתיחה

חנות טעימים ברחוב דיזינגוף בתל אביב. צילום: יח"צ

מיזם חנויות הפופ-אפ Repop משיק מסלול פעילות נוסף – Repop Long Term עבור חברות ומותגים ופותח חנות שלישית לחנות הממתקים טעימים על פי מסלול זה. טעימים הוקמה לפני כמספר שנים כחנות אונליין לממכר חטיפים, שוקולדים, סוכריות, לחמים ועוגיות, דגני בוקר, חטיפי אנרגיה ועוד. החנות החדשה תיפתח ברחוב דיזינגוף 204 ותתווסף לשתי חנויות פופ אפ של טעימים ברחובות עולי ציון 12 ורבי פנחס 13 בתל אביב, שיפעלו תחת מסלול זה.

טעימים השקיעה במהלך זה כחצי מיליון שקל.

Repop Long Term הוא מסלול חדש שחברת Repop מציעה, המספק לחברות ומותגים ליווי מלא, משלב איתור הנכס המתאים עבורם, עבודת בינוי ושיפוץ, הכנת הנכס לפני תפעול (מידוף, קופות חכמות, אמצעי תצוגה, אחסון, מערכות שמע, אינטרנט) וכן טיפול בהיבטי רישוי ואישורי פתיחה. המסלול החדש מספק ניהול וליווי מלא לחברות ומותגים ומאפשר להם ליהנות מגמישות, מהירות ודינמיות ביכולת פריסת החנויות בטווחים של כחצי שנה ויותר, וזאת לצד הפעילות הרציפה בשוק הפופ-אפ לטווח קצר של כשבועיים עד כחצי שנה, הקיים ברשת הנכסים שלה.

דניאל שושני, שותף מייסד בRepop ציין: “אנחנו פותחים בימים אלו, חנות שלישית למותג טעימים, כחלק ממודל נוסף שאנחנו מקדמים כעת של הפעלת רשתות וחנויות למותגים – משלב איתור הנכס, בינוי הנכס, הפעלת הנכס, התשתיות שלו וחיבור שלו למותגים לטווח ארוך שמעוניינים בזרוע אופרטיבית שחוסכת להם עלויות, זמן יקר ומשאבים. המטרה שלנו בקונספט זה היא לאפשר למותגים בינוניים/גדולים שמוכרים אונליין ו/או בסיטונאות, את האפשרות לקיים מכירות ישירות לצרכן בפריים לוקיישן ובצורה רשתית, שתתן להם פריסה רחבה מול קהלים חדשים ו/או קהלים קיימים שיישמחו לקבל נוכחות פיזית של אותם מותגים בגזרה שלהם. אנחנו יודעים לאתר את הנכסים הנכונים, ולהביא את המחירים הטובים ביותר, וכמובן להפעיל את תשתיות המקום – מרמת השיפוץ, מידוף, קופות חכמות, אמצעי תצוגה, אחסון, מערכות שמע, אינטרנט מהיר ועוד. למותג נשאר רק להגיע ולהתחיל למכור”.

יניב רותם, בעלי רשת טעימים ציין: “חנות האונליין שלנו קיימת כבר ארבע שנים, אנחנו האתר הראשון בארץ לייבוא ממתקים מחו”ל. הוא הושק כחצי שנה לפני הקורונה, ובקורונה הייתה התחזקות אדירה של הזמנות. כשקראתי את הכתבה על פופ-אפ לתקופה קצרה, הבנתי את הפוטנציאל שגלום בפתיחת חנות כזו, במקביל לחנות האונליין שלנו שעבדה כבר יפה מאוד. הגעתי להתרשם מהלוקיישנים של Repop, והלוקיישן שהוצע לי לפתיחת חנות המותג של טעימים היה במרכז שוק הפשפשים/ הוא התאים למותג שלי כמו כפפה ליד. באותו רגע היה לי ברור שכבר עדיף לי לפתוח משהו ארוך טווח, מושקע ומרשים, שיכלול גם השקעה של עיצוב הנכס לפי שפת המותג שלי, ועם עזרה מלאה מצד הצוות של Repop לאורך כל התהליך.

“החנות הראשונה שלנו בפשפשים הייתה הצלחה משוגעת ותפסה תאוצה ממש מהר, אז כבר ביקשנו שיתחילו לחפש עבורנו לוקיישן נוסף ומרכזי, שיתאים לפתיחת הסניף השני של טעימים בעיר – ככה נולדה החנות בדיזינגוף 204. עוד לוקיישן שהוא מדוייק עבורנו, גם במיקום, גם בגודל וגם בעיצוב”.

לדברי רותם, “החלום שלנו כיום הוא להקים כ- 7-8 סניפים קבועים של טעימים בתל אביב, באמצעות הפלטפורמה של ריפופ, שהופכת את הכל ליותר נגיש, קל,מהיר ונוח”.

השירות של REPOP הוא יוצא מהכלל, טוב לנו ונוח לנו איתם. אנחנו מקבלים מענה מקצועי ויעיל לכל מה שנחוץ לנו מרגע שהם מוצאים לנו את הלוקיישן המושלם, דרך הליך הקמת החנות, ועד שתחזוקה של החלל בשוטף.

***

מיזם חללי הפופ-אפ Repop הוקם בשנת 2020 ומציע מודל חדש של קמעונאות המחבר בין עסקים ומותגים לחללי פופ אפ בפריים לוקיישן לטווחים קצרים – משבועיים ועד חצי שנה – באמצעות פלטפורמה ייחודית לניהול חנויות. באמצעות ריפופ, מותגים מקבלים חנות מודולרית ומוכנה למכירות, בעיתוי ובעונה שמתאימה להם, ללא צורך בהתחייבות ארוכת טווח, חוזים מסורבלים וכובלים, חשבונות ועוד.

המערכת מאפשרת להזמין “חנות” (חלל פופ אפ) בלחיצת כפתור לתקופה מוגדרת, וכן מספקת מידוף ואמצעי תצוגה מודולריים יחד עם שירותי קופה. Repop מפעילה היום 14 חללי פופ אפ בתל אביב וחלל נוסף בבודפשט, המארחים בין היתר מותגי אופנה והנעלה, גאדג’טים וטכנולוגיה מובילים. בין 600 המותגים שחברו ל-Repop ניתן למנות את רשת H&M, Wrangler, איב סאן לורן, בילבונג, Max Mara ועוד.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*