כחול לבן: מיזם המלקט מציע לחג מארז מבשלות בירה מקומיות

נוסף לבקבוקי הבירה, המארז כולל פיצוחים, בקבוק ויסקי של מזקקת M&H וזיתים של משק תירוש. מיזם "המלקט" הוא למעשה עסק קטן שתומך ב-60 יצרני בוטיק ישראליים מרחבי הארץ - מבשלות בירה, בתי בד, יקבים ועוד

מארז מבשלות בירה המלקט צילום: יעל בונפיס

לכבוד יום העצמאות, מיזם “המלקט” מציע מארז מבשלות בירה מקומיות הכולל חמישיית בירות קראפט של מבשלות מקומיות לדוגמה BEERצינות, בירה ברזל, בירה מוסקו, מבשלת הגיבור, בירה שפירא, Jem’s Beer Factory ועוד. נוסף לבקבוקי הבירה, המארז כולל פיצוחים, בקבוק ויסקי 50 מ”ל של מזקקת M&H וזיתים של משק תירוש.

במיזם אומרים, כי השנה האחרונה הייתה קשה במיוחד עבור העסקים הקטנים שאין להם רשת פריסה ארצית של נקודות מכירה ואתר אינטרנט מכירתי. מתוך הבנה שאת הבור הכלכלי שהשנה האחרונה יצרה ייקח לנו עוד הרבה זמן לכסות, יש להמשיך לסייע ולתמוך בעסקים הקטנים תוצרת כחול לבן, במיוחד ביום העצמאות.

מיזם המלקט, אשר הוקם על ידי מפיק האירועים לשעבר, אלעד בן שושן, הוא קהילה שיתופית באונליין המעניקה פלטפורמה מכירתית לעסקים קטנים, בוטיקים, ומאפשרת להם למכור את התוצרת שלהם לקהל הרחב תוך הקפדה של שמירת שם היצרן והמותג. תחת מיזם זה, בן שושן מציין שהוא מפרנס כל חודש 300 משפחות בישראל, כולל עשרות עסקים קטנים בתחום המזון בכל רחבי הארץ.

המלקט הוא למעשה עסק קטן שתומך ב-60 יצרני בוטיק ישראליים מרחבי הארץ לדוגמת מבשלות בירה, בתי בד, יקבים ועוד.

עלות המארז: 199 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*