מותג השוקולד הטבעוני פנדה קיבל את תו Women Owned, המוענק לעסקים שהם בבעלות של רוב נשי

השוקולד נמכר בארה"ב תחת המותג 7th Heaven. לדברי אליה עדי ברקת, מייסדת שותפה בחברה: יש עדיין חוסר של נשים בעמדות מפתח וניהול בארץ ובעולם. אני רואה חשיבות רבה לשקף לצרכנים שאנחנו חברה שוויונית ומגוונת, בארה"ב יש חשיבות רבה לתו הזה ואנחנו גאים על שקיבלנו אותו

שוקולד פנדה - 7th Heaven. צילום: כפיר זיו
אליה ברקת. צילום: אורי ברקת

מותג השוקולד הטבעוני הישראלי פנדה, שנמכר בארה”ב תחת המותג 7th Heaven, קיבל את תו Women Owned, המוענק לעסקים שהם בבעלות של רוב נשי (לפחות 51%). התו מודבק על גבי המוצרים ובכך מאפשר לצרכנים לזהות את המותגים והשירותים שהם בבעלות נשים.

Women Owned היא יוזמה של המועצה הלאומית לנשים לעסקים (WBENC) ו-WEConnect International כדי לגייס תמיכה צרכנית של עסקים בבעלות נשים. מותג השוקולד פנדה הוקם על ידי אליה ברקת ובן זוגה דניאל כאשר בארה”ב הוא נמכר תחת המותג 7th Heaven , ברשתות Giant Co, Giant Foodsm Wegmans, Stop & Shop, Morton Williams, בכ-700 נקודות מכירה בארה”ב וזאת בנוסף למכר באון ליין.

לדברי אליה עדי ברקת, מייסדת שותפה בחברה: “יש עדיין חוסר של נשים בעמדות מפתח וניהול בארץ ובעולם. רוב המנכ”לים וחברי הדירקטוריון הם גברים, ושם מתקבלות ההחלטות האסטרטגיות. אני רואה חשיבות רבה לשקף לצרכנים שאנחנו חברים שוויונית ומגוונת, בארה”ב יש חשיבות רבה לתו הזה ואנחנו גאים על שקיבלנו אותו”

ב- Women Owned סבורים שהתמיכה בעסקים בבעלות נשים היא השקעה בהעצמה כלכלית של נשים, בשוויון בין המינים במסחר, ובצמיחה של הכלכלה בכללותה. נכון לשנת 2019, היו בארה”ב כ-13 מיליון עסקים בבעלות נשים, המהווים 42% מכלל העסקים בארה”ב, אך רק 8% מההכנסות העסקיות הכוללות.

הקורונה הוציאה מיליוני נשים מכוח העבודה, כאשר כוח העבודה הנשי ירד ל-57% – הרמה הנמוכה ביותר מאז 1988. נכון לשנת 2022, לנשים יזמיות בארה”ב מוצעות הלוואות קטנות יותר עם ריביות גבוהות משמעותית מגברים ולכן המטרה של Women Owned היא לצמצם את הפערים בין המינים על ידי תמיכה בעסקים בבעלות נשים ובכך  להעצים נשים כמנהיגות ולהביא לכלכלה מגוונת, מאוזנת ובת קיימא יותר.

על פנדה: מותג השוקולד פנדה הוקם בשנת 2015 על ידי אליה ודניאל ברקת, טבעונים שהחליטו לפתח שוקולד שייחודו במרקם ובטעם של שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי ועשו גיוס המונים פנומנלי של יותר מ-6 מיליון שקל. את מוצרי המותג  הם מייצרים במפעל החברה בקרית טבעון. כל מוצרי המותג פנדה הם פרווה בכשרות מהדרין. המוצרים של המותג מיוצרים מקקאו שמקורו בסחר הוגן ונושאים את תו ויגן פרנדלי שניתן למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי. המותג האמריקאי 7th Heaven  מיוצר גם הוא בטבעון והוא בעל פורטפוליו מוצרי זהה למותג הישראלי.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*