מותג השוקולד הטבעוני פנדה עובר למפעל חדש בעקבות עלייה בביקוש

במפעל חדש בקיבוץ גבע תתאפשר הגדלה משמעותית של הייצור - 100 אלף מוצרים ביממה לעומת 5,000 מוצרים שיוצרו במפעל בקרית טבעון

שוקולד פנדה. צילום: kisstell
אליה ודניאל ברקת, מייסדי שוקולד פנדה. צילום יח”צ

מגבירים תפוקה. לאחר חודשים רבים של תכנון, מותג השוקולד הטבעוני והישראלי פנדה עובר מהמפעל בקרית טבעון למפעל חדש בקיבוץ גבע, בו תתאפשר הגדלה משמעותית של הייצור – 100 אלף מוצרים ביממה לעומת 5,000 מוצרים שיוצרו במפעל בקרית טבעון. המפעל החדש, שהושקעו בו כ-2.5 מיליון שקל, משתרע על פני 1,400 מ”ר וגדול פי שבעה מהמפעל הקודם.

נמסר כי המעבר למפעל החדש הגיע על רקע הצמיחה של המותג פנדה בישראל והמותג 7th Heaven בארה”ב, במטרה לעמוד בביקושים שלא יכלו לקבל מענה במפעל הקודם.

למפעל החדש בגבע, הועבר הקו הקיים לצד קו ייצור שני, חדש, עם תפוקה של 5,000 מוצרים בשעה. כמו כן, למפעל החדש נכנסו מכונות דרז’ה, שיאפשרו לייצר מוצרים שלא היה ניתן לייצר קודם. בנוסף, למפעל החדש הוכנס מיכל שוקולד הגדול פי שישה מהמיכל הקודם, לצד מטפררת חדשה עם מכונת צינון שמאפשרת בקרת טמפרטורה מדויקת תוך חיסכון במים ואנרגיה. במפעל הושקה גם מערכת בקרת משקל לתהליך ייצור הקרמים, שתאפשר דיוק רב יותר במתכונים ומכונת אריזה עם הספק של 1,800 אריזות בשעה. בשבעת החודשים האחרונים, מאז החלה דיפלומט לשווק את פנדה, הוכפל נתח השוק של המותג והוא נמצא כיום ב-1,500 נקודות מכירה.

לדברי דניאל ואליה ברקת, מייסדי החברה: “אנו שמחים ונרגשים לעבור למפעל מרווח ומתקדם שיאפשר לנו לעמוד בביקוש הגובר למוצרינו ובנוסף יאפשר להרחיב את תמהיל המוצרים שמציע המותג. זוהי נקודת מפנה חשובה בהתפתחות המותג שהחל את דרכו לפני שמונה שנים במטבח הביתי שלנו שנעשו בו ניסיונות רבים להגיע למתכון המדויק של שוקולד, ללא רכיבים מן החי, בטעם של שוקולד חלב”.

מותג השוקולד פנדה הוקם בשנת 2015 על ידי אליה ודניאל ברקת, טבעונים שהחליטו לפתח שוקולד שייחודו במרקם ובטעם של שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי ועשו גיוס המונים של יותר 6 מיליון שקל. המוצרים של המותג מיוצרים מקקאו שמקורו בסחר הוגן ונושאים את תו ויגן פרנדלי שניתן למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי. המפעל הראשון של פנדה היה בירושלים ולאחר מכן בקרית טבעון.

המותג האמריקאי

7th Heaven – שמוצריו מיוצרים גם הם במפעל בו מיוצרים מוצרי פנדה – הנו בעל פורטפוליו מוצרי זהה למותג הישראלי והם נמכרים החל משנת 2022 בחנויות פרטיות כולל גם ברשתות שיווק מובילות בחוף המזרחי בארה”ב. כל מוצרי המותג פנדה הם פרווה בכשרות מהדרין והם משווקים בישראל על ידי חברת דיפלומט.

סדרת מוצרי המותג פנדה כוללת טבלאות של ממתק בטעם שוקולד במשקל של 100 גרם במגוון טעמים: פנדה קרמלח עם שברי קרמל ומלח גס, פנדה קרם בוטנים במילוי קרם בוטנים, פנדה קרם נוגט במילוי קרם נוגט, פנדה קרם חלבה במילוי קרם חלבה, פנדה קרם אגוזים במילוי קרם אגוזים, פנדה לבן עוגיות עם שברי עוגיות ופנדה קלאסי. עוד בסדרת המוצרים מגוון חטיפים במשקל 45 גרם: פנדה בוטנים וקורנפלקס, פנדה קוקוס קלוי, פנדה נוגט פצפוצים ופנדה פיסטוק חלבה.

7th Heaven של פנדה. צילום: כפיר זיו

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*