מותג Tito’s handmade Vodka משיק מיזם פילנתרופי בשיתוף עם מרכז “נא לגעת”

הפרויקט המשותף כולל סדרת מופעי מוסיקה בחושך בהשתתפות אמנים מובילים. במהלך המופעים יימכרו קוקטיילים של Dark Tito's וההכנסות ייתרמו  לטובת הפעילות במרכז

השקת וודקה טיטו'ס במרכז נא לגעת. צילום: דני דין

Tito’s handmade Vodka, מותג הוודקה הצומח ונחשב לנמכר ביותר בארה”ב, מרחיב את אחיזתו בשוק הישראלי ומשיק מיזם פילנתרופי בשיתוף עם מרכז התרבות הייחודי “נא לגעת“, הפועל כעמותה ללא מטרות רווח למען אנשים עם מוגבלויות בחברה. כל משאביו של המרכז מתועלים לשימור ייחודיותו כמרכז תרבות יחיד מסוגו בעולם. השקת המיזם התקיימה השבוע במרכז נא לדעת.

מימין: רן אסאס מנהל השיווק של יקבי כרמל, הירמן אסנדי שגריר המותג וודקה טיטוס ואורן יצחקי מנכ"ל מרכז נא לגעת. צילום: דני דין
מימין: רן אסאס מנהל השיווק של יקבי כרמל, הירמן אסנדי שגריר המותג וודקה טיטוס ואורן יצחקי מנכ”ל מרכז נא לגעת. צילום: דני דין

זהו המיזם  הפילנתרופי הראשון של מותג הוודקה Tito’s בישראל,  כחלק מהאג’נדה של המותג להפוך את העולם למקום טוב יותר –  קו אותו מוביל הבעלים של המותג ברט “טיטו” בברידג’, שגדל על ערכים של תרומה לקהילה כשגרת חיים.

במסגרת שיתוף הפעולה תתקיים במרכז נא לגעת סדרת מופעי מוזיקה, שיבוצעו על ידי אמנים מובילים מהשורה הראשונה, וכן אמני סטנד אפ חרשים, אשר יופיעו בחושך באולם המופעים של מרכז נא לגעת ביפו. לטובת הפרויקט המשותף יושק קוקטייל ייחודי בשם Dark Tito’s שכל ההכנסות  ממכירתו במהלך ההופעות ייתרמו לפרויקט. במקביל, תתקיים פעילות תרומה ממכירת בקבוקי Tito’s בחנויות יין ואלכוהול נבחרות.

הירמן אסנדי שגריר המותג וודקה טיטוס. צילום יח”צ

המופעים הראשונים יתקיימו ברבעון האחרון של השנה. מחיר כרטיס למופע 100-150 שקל.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל המשווקת את וודקה Tito’s בישראל: “אנו גאים ונרגשים לצאת לדרך עם פרויקט ראשון מסוגו בישראל ולהביא את חוויית החושים שוודקה טיטוס מייצרת בכל טעימה, לטובת העלאת המודעות לאמנים עם מגבלה חושית. אנו רוצים לתת ערך מוסף לצרכנים שלנו ולכן אנו משקיעים משאבים בנושא. אני שמח ששותפינו במותג הוודקה המובילה Tito’s חולקים איתנו את הרצון לשנות והצטרפו לצדנו למהלך, תחת הפלטפורמה הנפלאה של מרכז נא לגעת”.

אורן יצחקי מנכ”ל מרכז נא לגעת :”אנו שמחים ומודים ליקבי כרמל, יבואנית מותג הוודקה Tito’s, על ההתגייסות והרצון לקחת חלק פעיל הן בפעילות התרבותית שלנו והן ברצון לפעול למען הגברת המודעות לאתגרי האחר והשונה. נשמח לארח קהלים מכל קצוות הארץ במרכז על מנת ליצור נקודת מפגש בלתי אמצעית וכמובן לבוא וליהנות ממופעי המוזיקה הייחודיים”.

וודקה Tito’s 40% העשויה בעבודת יד, מיוצרת מתירס, ולא מחיטה או שעורה כמקובל, מה שמעניק לה טעם מתוק במקצת, והופך אותה גם לוודקה ללא גלוטן. זוהי וודקה צלולה עם ניחוח מתוק של תירס, טעם חלק וגוף מלא.

וודקה Tito’s יצאה לדרך בשנת 1996 עם החלטתו של  ברט “טיטו” בברידג’, גיאו-פיזיקאי חובב וודקה מאוסטין, טקסס, לייצר את הוודקה הטובה ביותר בעולם – וודקה חלקה וטהורה. לאחר ניסויים רבים, הוא החל לייצר ולשווק את הוודקה שלו בעצמו, כבר באותה שנה.

מחיר הוודקה 120 שקל לבקבוק של ליטר. 100 שקל לבקבוק של 700 מ”ל.

מרכז “נא לגעת” הוא מרכז תרבות ואמנות שוקק חיים ויחיד במינו בעולם, המהווה מודל מוביל וחדשני בכל הנוגע לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה ובמה למפגש שוויוני בין אנשים חירשים, עיוורים וחירשים-עיוורים ובין הקהל הרחב. המרכז הוא בית לתיאטרון נא לגעת, למסעדת החושך בלאקאאוט, למתחם האירועים קפיש ולמרכז סדנאות.


מרכז נא לגעת

רציף העלייה השנייה, נמל יפו

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*