מונה מפרק זמני לחברת בי אנד אייץ’ משקאות קלים מירושלים

בית המשפט המחוזי בירושלים מינה את רו"ח מנחם רהב לתפקיד מפרק זמני לחברת בי אנד אייץ' משקאות קלים מירושלים, יצרנית של משקאות קלים ומפעילת המותג סופר דרינק, והורה לו להגיש בתוך שבועיים דוח ראשוני

אתר בי אנד אייץ. צילום מסך
אתר בי אנד אייץ. צילום מסך

בית המשפט המחוזי בירושלים מינה את רו”ח מנחם רהב לתפקיד מפרק זמני לחברת בי אנד אייץ’ משקאות קלים מירושלים, יצרנית של משקאות קלים ומפעילת המותג סופר דרינק, והורה לו להגיש בתוך שבועיים דוח ראשוני. הבקשה הוגשה על ידי 27 מבין כ-50 עובדי החברה בנימוק לפיו החברה חדלת פירעון, ואם לא ימונה לה מפרק זמני לאלתר קיים חשש כבד ומוחשי כי המלאי והציוד בחנויות אותן היא מפעילה יילקח, תוך חשש לעשיית דין עצמי.

לפני כארבע שנים רכשה חברת בי אנד אייץ’ משקאות קלים את פעילותה של חברת סופר דרינק במסגרת הליכי פירוק, אולם פעילותה, לדברי עובדיה, לא הניבה רווחים, והיא הגיעה למצב של חדלות פירעון. בבקשה נאמר, כי מינוי מפרק זמני נדרש על מנת למצוא רוכש לפעילות המפעל באופן בו הפעילות תימשך והעובדים יוכלו לשמור על מקור פרנסתם, כפי שהיה בפעם הקודמת עם חברת סופר דרינק.

לדברי העובדים, החברה חייבת להם מאות אלפי שקלים וככל הידוע להם לחברה חובות נוספים לספקים ונושים שונים בסכומים ניכרים. ימים ספורים לאחר מינויו של רהב לתפקיד המפרק הזמני הוגש על ידו לבית המשפט דוח תמציתי וראשוני בדבר ממצאי בדיקותיו על מצבה של החברה. להערכתו, אומדן שווי למימוש מפעלה של החברה שלא כעסק חי מוערך בכ-2-2.5 מיליון שקל, ואומדן זה מותנה בכך שעד למימוש המפעל ניתן יהיה לשמר, לתחזק ולקיים פעולות שמטרתן להבטיח את האפשרות להפעלת קווי הייצור לאחר סיום השבתתם.

לדברי המפרק הזמני, קיימים מספר מתעניינים בפעילות החברה ונכסיה, וייתכן שרכישת המפעל אף תוכל להביא לתוצאה בה ניתן יהיה להעסיק מחדש את עובדי החברה שמטה לחמם נשבר לאחרונה, או לפחות את חלקם.

תגובת החברה לא התקבלה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*