מהדורה מוגבלת של הבירה “לינדמנס אוד גוז” תשווק בישראל בחגיגות 200 שנה למבשלת לינדמנס הבלגית

חברת המשקאות הכרם, בבעלות ובניהול משפחת אפשטיין, תשווק את לינדמנס אוד גוז במהדורה מוגבלת שמיוצרת ומשווקת לציון המאורע בספטמבר השנה. בנוסף יוצעו לינדמנס תפוחים, לינדמנס קריק ולינדמנס אפרסקים, בירות הדגל של המבשלה, המיוצרות כולן בשיטה בלגית מסורתית הכוללת תסיסה ספונטנית ויישון עם מיצי פירות טהורים

לינדמנס אוד גוז - בירה במהדורה מיוחדת. צילום: הכרם
לינדמנס קריק. צילומים: הכרם
לינדמנס תפוחים

לרגל חגיגות 200 שנה למבשלת בירות הלמביק הבלגית לינדמנס (Lindemans) שיצוינו בספטמבר הקרוב, תשווק חברת המשקאות הכרם בבעלות ובניהול משפחת אפשטיין את לינדמנס אוד גוז, מהדורה מוגבלת שמיוצרת ומשווקת לציון המאורע. ה”אוד גוז”, שנקראת גם “גוז פרנסיסקה”, היא תערובת בלעדית של למביק בן ארבע שנים עם למביק צעיר, שניהם יוצרו לפי שיטת ייצור בלגית מסורתית הכוללת תסיסה ספונטנית המאפיינת אזורים מסוימים של בלגיה (באזור עמק נהר הסן). התערובת מותססת בחביות עץ אלון ועוברת לאחר מכן תסיסה בבקבוק למשך 12 חודשים.

המהדורה המוגבלת תשווק בנוסף ללינדמנס תפוחים, לינדמנס קריק ולינדמנס אפרסקים, בירות הדגל של המבשלה, המיוצרות כולן בשיטה בלגית מסורתית הכוללת תסיסה ספונטנית ויישון עם מיצי פירות טהורים.

התוצאה הסופית היא בירה יבשה, מורכבת ומאוזנת שחוזקה 8% אלכוהול, בעלת צבע קוניאק זהוב כהה והיא משלבת טעמים של עץ אלון, הדרים ווניל, עם ארומה של שרי וחמוציות. הבירה תשווק בישראל בבקבוק בנפח של 750 מ”ל.

עוד במסגרת ציון 200 שנה למבשלה, שהוקמה ב-1822, חושפת לינדמנס, ממבשלות הבירה הבלגיות הבודדות כיום שעדיין מייצרות בירות למביק בתסיסה ספונטנית, לוגו חדש שמוטבע על גבי תוויות הבקבוקים.  המהדורה המוגבלת מצטרפת למוצרי המבשלה אותם משווקת חברת “הכרם” כל העת. בין היתר, משווקות בישראל “לינדמנס תפוח” המיוצרת מבירת למביק שיושנה כשנה בחביות עץ משומשות בשילוב עם מיץ תפוחים טהור המכילה 3.5% אלכוהול, “לינדמנס קריק” המיוצרת מבירת למביק שיושנה עם מיץ דובדבנים טהור המכילה 3.5% אלכוהול ו”לינדמנס אפרסק” מבירת למביק שיושנה עם מיץ אפרסקים טהור המכילה 2.5% אלכוהול.

הבירה של לינדמנס

מחירים:

בקבוק “לידנמנס אוד גוז” (750 מ”ל) – 100 שקל.

“לינדמנס תפוחים”, “לינדמנס קריק”, “לינדמנס אפרסק” (250 מ”ל) – 11-12 שקל.

מארז לינדמנס המכיל את שלושת בירות לינדמנס וכוס מהודרת – 35-40 שקל.

מארז בירות לינדמנס
מארז בירות לינדמנס

להשיג בחנויות האלכוהול המובחרות.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*