מגוון יינות משכר לחג

מערכת E-food מוצפת בימים אלה בהשקות של יינות מכל הסוגים והמינים, של יקבים גדולים ובעלי שם, של יקבי בוטיק ושל יקבים עם ייחוד כזה או אחר. בשבועות הקרובים נפרוס בפניכם את ההיצע המשכר הזה

כאילו שאין בחירות בעוד כשבועיים או פרשיות כלכליות אחרות במשק ובענף המזון בפרט, מערכת E-food מוצפת בימים אלה בהשקות של יינות מכל הסוגים והמינים, של יקבים גדולים ובעלי שם, של יקבי בוטיק ושל יקבים עם ייחוד כזה או אחר. ההפתעה הגדולה מכולן הייתה של יקב ויתקין, שהציג אמש יין מזן ספרדי לא מוכר בארץ וזכה כאן למיתוג “תובנה”. ההשקה, שנערכה באירוע פרטי בביתו של השף ומבקר היין אלון גונן, זכתה לעניין מצד מתחרים וגם של אנשי יין ומבקרים שהשתתפו באירוע.

תופעה הפוכה הייתה של יקבים ומשווקי יין שהגדילו את היצע יינות היבוא שלהם לקראת החג. בלטו בהם אנשי טיב טעם שהציגו יין צרפתי חדש בארץ, עליו נכתוב בהמשך, וכך גם יקבים אחרים. בשבועות הקרובים נפרוס בפניכם את המגוון המשכר הזה.

יקבי כרמל מציעים לחג את הסדרות הזוכות והיינות המעוטרים בתחרויות בינלאומיות והדגש הוא על יין איכותי שווה לכל כיס, וללא התפשרות על איכות המוצר. הפעם מוצעת סדרת SelecteD, שזכתה בין היתר במדליית ארד ובציון לשבח בתחרות ה-DECANTER היוקרתית וסדרת Private Collection, שזכתה גם השנה במדליית הזהב בתחרות ה-Best Value ומשיקה יינות אדומים מבציר 2018.

יקב סגל משיק את Petit UF – יין תווית שנייה ליין הדגל, בציר 2017 – יין מורכב ואלגנטי, מרובה משקעים, שנעשה ללא סינון או הצללה. ביקב מציינים כי היין יוסיף להשתבח בתנאי יישון נאותים עשור ואף יותר מכך.

יקב רימון משיק יין קינוח לשולחן החג שעשוי מרימונים אשר הגיעו לשיא הבשלתם ואת היינות מסדרת 12 השבטים.

השבוע נציג גם את היינות החדשים של יקב 1848 שמשיק לחג את דור 4 מרסלן – 2016, כאשר זן המרסלן הוא השם החם ביקב, ודור 5 – קברנה פרנק 2016, יין המתאים במיוחד לצרכני היינות המורכבים מזני בורדו.

ועוד יינות רבים לפנינו. שיהיה חג שמח.

מ.א.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*