מגוון בונבוניירות מרסי במחירי מבצע

קולקציית חג מגוונת בעיצוב מהודר

בונבוניירות מרסי לראש השנה. צילום: אפרת אשל

עם בוא השנה החדשה ליימן שליסל מציעה קולקציית חג מגוונת של בונבוניירות מרסי במבחר טעמים וגדלים. בונבוניירות מרסי מכילות אוסף של שוקולדים במגוון טעמים, בהן כל אצבע של שוקולד עטופה בנפרד. הן מוצעות באריזה מעוטרת בעיצוב אלגנטי וייחודי לראש השנה :

  • בונבוניירת מרסי באריזה האדומה הקלאסית, מוצעת במהדורה חגיגית של 250 גרם ובאריזת חג של 400 גרם, כל אחת מכילה אצבעות שוקולד בשמונה טעמי שוקולד חלב ושוקולד מריר. מחירי המבצע: 250 גרם – 21.90 שקל, 400 גרם – 44.90 שקל.
  • בונבוניירת מרסי חלב באריזה הכחולה – בונבוניירה במהדורה מיוחדת לחגים המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב משובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: חלב, קרם נוגט, קרם אגוזים וקרם פרלין, מוצעת במחיר 21.90 שקל.
  • בונבוניירת מרסי מריר באריזה החומה, בונבוניירה במהדורה מיוחדת לחגים המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר מעולה במגוון של ארבעה טעמים שונים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר. מוצעת במחיר 21.90 שקל.

כל מוצרי מרסי עשויים שוקולד מובחר ומתאימים לצריכה אישית, כמתנה לחג ולאירוח. שוקולד מרסי מיובא ומשווק בישראל על ידי ליימן שליסל שמציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*