מאיר בייגל משיקה את סדרת “בייגלה ישראלי” כמחווה ליום העצמאות

הסדרה כוללת 4 מוצרים בטעמים: פלאפל אסלי, זעתר ושומשום, חריף מזרחי ובטעם בצל על האש. גלעד זילברברג מנכ"ל מאיר בייגל: הטעמים נבחרו על פי סקר שבוצע על ידי מכון פאנלס

צילום: מורג ביטן
צילום: מורג ביטן
צילום: מורג ביטן

חברת מאיר בייגל משיקה לקראת יום העצמאות סדרת בייגלה חדשה –”בייגלה ישראלי”.  מאיר בייגל השקיעה בפיתוח, ייצור ושיווק הסדרה כ-3 מיליון שקל. כושר הייצור של המפעל – כ-40 אלף שקיות ביום.

סדרת “בייגלה ישראלי” כוללת ארבעה מוצרים: “בייגלה ישראלי”- בטעם פלאפל אסלי, בטעם זעתר ושומשום, בטעם חריף מזרחי ובטעם בצל על האש.

גלעד זילברברג מנכ”ל מאיר בייגל: “הטעמים נבחרו על פי סקר שבוצע על ידי מכון פאנלס, שקבע מהם טעמי האוכל הישראלי הכי אהובים על ידי ישראלים. ההחלטה לייצר את סדרת הבייגלה הישראלי הינה חלק מהגאווה של מפעל בייגל בישראליות וההחלטה להביא בשורה גסטרונומית ישראלית בקטגוריה זו”.

“הבייגלה הישראלי” אפוי ולא מטוגן, מכיל סיבים תזונתיים, מיוצר ללא סיבי מאכל וללא חומרי טעם מלאכותיים וללא חומרים משמרים, משווק באריזות 300 גרם שכוללות כל אחת 22 יחידות בייגלה ישראלי הינם בערך קלורי של 99 קלוריות בלבד.

אורך חיי מדף הינו 9 חודשים.

מחיר אריזה כ-9.90 שקל.

הסדרה תימכר ברשתות השיווק בסטנדים מיוחדים שיכללו אלמנטים שמצדיעים למדינת ישראל ולישראליות עם צבעי כחול לבן ודגל מדינת ישראל. בשלב ב’, סדרת הבייגל הישראלי מיועדת לייצוא –  לארה”ב, קנדה, יפן ואנגליה. הייצוא יהיה כ-25% מכלל המכירות.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*