מאיה מוריס גולשת אל הניצחון בחסות פרימור

מאיה מוריס, הגולשת במסגרת מועדון השייט שדות ים לו מעניקה פרימור את חסותה, סיימה את תחרות הגלישה לנשים באליפות אירופה במקום הרביעי ודורגה שנייה באליפות אירופה עד גיל 21

מאיה מוריס באליפות אירופה בגלישה. צילום איגוד השיט

פרימור, מותג המיצים של גן שמואל מזון (בבעלות תשלובת הקיבוצים גת, בית ניר וגן שמואל מזון), מציינת את הישגיה של השייטת מאיה מוריס, שהשתתפה השבוע באליפות אירופה בגלישה ודורגה במקום הרביעי, ובמקום השני באליפות  אירופה עד גיל 21. במעמד הרמת כוסית שקיימה החברה ציינו, כי תרומתה של מאיה לספורט הישראלי מהווה גאווה גדולה עבור המפעל, המשמש כנותן החסות הראשי למועדון השיט שדות ים.

מיץ תפוזים סחוט של פרימור
מיץ תפוזים סחוט של פרימור

מוריס (18), חברת מועדון השיט שדות ים, זכתה בראשית השנה במדליית הזהב באליפות העולם לנוער בגלישה בדגם האולימפי RSX בתחרות שהתקיימה בגראדה, איטליה.

לדברי שרונה וינטרוב-זיגדון, מנהלת מותג פרימור: אנו שמחים ללוות את מועדון השיט שדות ים יחד עם אלופים אולימפיים לאורך השנים. מאיה מוריס היא שייטת מבטיחה מנבחרת הנוער שאנו צופים לה גדולות. החברה שמה לה למטרה לחזק את קהילת הספורט ההישגי בישראל בקרב דור העתיד. מדובר בחיבור טבעי המבוסס על ערכים משותפים, בהם שאיפה למצוינות, הישגיות, התמדה ומנהיגות, לצד ספורטיביות ואורח חיים בריא”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*