לשולחן החג: כוסות זכוכית ודקנטרים מבית לואיג’י בורמיולי

המותג האיטלקי Luigi Bormioli מתמחה בייצור כלי זכוכית בטכנולוגיה ידידותית לסביבה, המבטיחה כוס נקייה ממתכות כבדות

כוסות יין של לואיג'י בורמיולי
כוסות יין של לואיג'י בורמיולי

כרמל דיירקט, המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים מובילים בעולם בתחום כלי הבית, אביזרי בישול, ריהוט הגן וחצר, גריל גז ועוד, מציעה לקראת ראש השנה כוסות זכוכית ודיקנטרים מבית המותג האיטלקי  Luigi Bormioli (לואיג’י בורמיולי) המתמחה בייצור כלי זכוכית, אותו היא מייבאת בבלעדיות לישראל.

מארז 4 כוסות לקינוחים: 4 כוסות מדגם Van Gogh המתאימות להגשת קינוחים, מקולקציית Dessert של המותג לואיג’י בורמיולי. המארז כולל: 4 כוסות (420 מ”ל כל אחת)

מחיר: 170 שקל.

כוסות יין של לואיג'י בורמיולי, איטליה
כוסות יין של לואיג’י בורמיולי, איטליה

מארז זוגי אביבי – דקנטר עם  2  כוסות יין. המארז כולל: דקנטר ליין מקולקציית Atelier ושתי כוסות המתאימות להגשת יין אדום מקולקציית Color by Numbers של המותג לואיג’י בורמיולי.

המחיר: 279 שקל.

מארז אביבי- דקנטר עם 4 כוסות יין. המארז כולל: דקנטר ליין מקולקציית Atelier ו-4 כוסות המתאימות להגשת יין אדום מקולקציית Prestige של לואיג’י בורמיולי.

המחיר: 369 שקל.

מארז שתייה קרה – כולל: 6 כוסות המתאימות להגשת שתייה קלה מקולקציית Palace Hydrosommelier וכן כד מים מקולקציית MichaelAngelo של המותג לואיג’י בורמיולי.

המחיר: 199 שקל.

בחברה מציינים, כי לואיג’י בורמיולי הוא יצרן כלי הזכוכית מהחשובים בעולם. לאורך מאות שנים משפחת בורמיולי ניפחה זכוכית, וירשה את הטכניקות, האיכויות והידע שהצטבר בתחום כלי הזכוכית, האירוח וההגשה. מעל 200 שנה של טכנולוגיה ואלגנטיות עיצובית הביאו את החברה לייצור מגוון עצום של כוסות וכלי הגשה, בעיצובים מרשימים.

עוד מדגישים בחברה, כי הכוסות של החברה מיוצרים בטכנולוגיות ייצור ייחודיות ובלעדיות. טכנולוגיית SON.HYX – טכנולוגיה עילית של זכוכית קריסטלית, וכן טכנולוגיית ייצור ידידותית לסביבה המחזקת את הכוס עצמה, למרות שהיא מיוצרת בשיטה המסורתית של ניפוח. טכנולוגיה זו מבטיחה כוס נקייה ממתכות כבדות, אך עדיין מדובר בכוס חזקה ועמידה. כמו כן, מדגישים בחברה, “בזכות טכנולוגיות ייצור אלו לא יהיה שינוי בברק הזכוכית של הכוס  גם לאחר 4,000 מחזורי הדחה”.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*