לראשונה: אוזו פלומארי כשר לפסח

הסקוטית מבית ישרקו משיקה את האוזו לראשונה בישראל ובעולם לקראת הפסח - יוצר בתהליך מיוחד עבור ישראל, ועושה שימוש בחומרי גלם ייחודיים וכשרים לפסח

אוזו פלומארי כשר לפסח. צילום: אסף לוי

לראשונה בארץ ובעולם, שומרי הכשרות בפסח יוכלו ליהנות משתיית אוזו גם במהלך חג הפסח. הסקוטית, חטיבת היין והאלכוהול מבית ישרקו, משיקה לראשונה בישראל, את משקה אוזו פלומארי כשר לפסח,  בהשגחת מאור הכשרות ובאישור הרבנות הראשית לישראל. משקה אוזו פלומארי יוצר בתהליך מיוחד עבור ישראל, ועושה שימוש בחומרי גלם ייחודיים כשרים לפסח.

את האוזו פלומארי, ממזקקת Thomopoulos באי לסבוס שביוון, החלו לייצר בשנת 1894. המזקקה משלבת תהליכי ייצור מסורתיים עם טכנולוגיה חדשה, המייצרת למשקה ארומה הייחודית לו. כל זאת בזכות השימוש במרכיבים איכותיים במיוחד כמו מי מעיינות, אניס, שומר, קינמון, מוסקט ועוד. במזקקה מציינים כי אוזו פלומארי הוא תוצאה של היחס בין המרכיבים, דבר שהופך אותו, לאוזו הפופולארי ביותר ביוון, ויש האומרים שגם בעולם.

אוזו פלומארי כשר לפסח. צילומים: אסף לוי

ארומת האוזו חזקה, בטעמי ליקריש, אניס, שומר ואקליפטוס, וסיומת ארוכה ומתקתקה. מומלץ להגיש נקי וקר בצ’ייסר, אך ניתן להוסיף קרח או מים מינרליים וקרח (את הקרח מומלץ להוסיף אחרי הוספת המים).

אחוז אלכוהול: 40% אלכוהול.

כשר לפסח, כשרות פרווה, לאוכלי קטניות.

מחיר:  79 שקל ל-700 מ”ל.

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*