לקראת עונת הגלידות 2021: בן & ג’ריס מציגה חידושים ותוספות מחוץ לגלידה

אבי זינגר, מנכ"ל בן & ג’ריס ישראל : שוק הגלידה הולך יותר ויותר לכיוון הפרמיום - אנחנו מאוד מחוברים וקשובים ללקוחות שלנו ומשתדלים להיענות לרצונות שלהם. שלושת המוצרים החדשים הם תשובה לבקשות שאנחנו מקבלים, להחזיר את הצ’רי, לאכול רק את הבצק עוגיות שבגלידה ולייצר טעם עם מרשמלו

ישן וחדש: הגלידות צ'רי גרסיה וגים סמור. צילומים: יח"צ

לקראת עונת הגלידות 2021 בן & ג’ריס משיקה שלושה מוצרים: תוספות מחוץ לגלידה, גלידה חדשה וגלידה חדשה ישנה:

  • אריזת צ’אנקים של בצק עוגיות שוקולד צ’יפס (ללא הגלידה).
  • גלידת Gimme S’more – גלידת מרשמלו עם פירורי עוגיות בטעם שוקולד וחתיכות פאדג’.
  • בן & ג’ריס “מחזירה לחיים” את הגלידת האגדית צ’רי גרסיה.
אריזת הצ’אנקים. צילום: יח”צ

לראשונה בתולדותיה, החברה משיקה אריזת צ’אנקים של בצק עוגיות שוקולד צ’יפס ללא הגלידה. למרות שזה די ברור, בן & ג’ריס מוצאת לנכון להדגיש שהפעם זה לא עוד גלידה חדשה, אלא חגיגת לאוהבי צ’אנקים – “לפעמים כולנו חופרים בפינט גלידה ומחפשים בטירוף רק את התוספות ולכן הוחלט בבן & ג’ריס לייצר אריזות מלאות בצ’אנקים”.

בצק לא אפוי הפך לתופעה עולמית ובשנת 1984 בן & ג’ריס הייתה החברה האמריקאית הראשונה שהכניסה חתיכות גדולות של בצק עוגיות שוקולד צ’יפס לתוך הגלידה. הלקוחות יוכלו לפזר את הצ’אנקים על הגלידה, לנשנש אותם מול הטלוויזיה או לאכול אותם ישירות מהשקית בדרך הביתה מהסופר. בחברה מציינים, כי הבצק בטוח לאכילה כיוון שיוצר עם ביצים מפוסטרות וקמח שעבר חימום.

משקל אריזת החטיף – 227 גרם. מחיר – 22.90 שקל.

לאחרונה ערכה בן & ג’ריס קמפיין בקרב עשרות אלפי מעריצי בישראל לבחירת טעם גלידה שיצרה בעבר, במטרה להחזיר אותו לחיים (מבית הקברות של בן & ג’ריס) והטעם שנבחר הינו גלידת צ’רי גרסיה – אחד מטעמי הגלידה הוותיקים ואהובים, שהושק לראשונה בארה”ב בשנת 1987 כמחווה לסולן להקת הגרייטפול דד, אדי גרסיה. הטעם נחשב לאחד מהטעמים אהובים הפופולריים של החברה. צ’רי גרסיה היא גלידת שמנת שמכילה דובדבנים וחתיכות פאדג’.

וטעם נוסף הינו Gimme S’more – גלידת מרשמלו עם פירורי עוגיות חתיכות פאדג’ בטעם שוקולד. גלידה זו כוללת מרשמלו עם פירורי עוגיות ושוקולד, גלידה עשירה בטעמים וקרמית ותשווק במהדורה מוגבלת כמחווה טעימה לערבי בילוי סביב המדורה עם חברים.

סמורס הוא ממתק פופולארי שאוכלים סביב המדורה, במקור מארה”ב. יש לו גרסאות שונות שהתפתחו עם הזמן והוא למעשה סנדוויץ של מרשמלו צלוי עם שוקולד בין שני ביסקוויטים. מקור השם S’mores הוא קיצור של הביטוי “Some More”, שפירושו בעברית “עוד”. הטעם הגלידה החדש של בן & ג’ריס, Gimme S’more, הוא טעים כמו הדבר האמיתי, גלידת מרשמלו עם פירורי עוגיות, חתיכות פאדג’ ופירורי עוגיות בטעם שוקולד.עם פיינט ביד תוכלו לדלג על השירה סביב המדורה וללכת ישר על כל הטוב המהנה הזה.

כמו בכל פיינט של בן & ג’ריס, הרכיבים עשויים ללא שינוי גנטי, ועם רכיבים באישור סחר הוגן.

אבי זינגר מנכ”ל בן & ג’ריס ישראל : “שוק הגלידה הולך יותר ויותר לכיוון הפרמיום ואנחנו כגלידה האיכותית ביותר מובילים אותו. לכולם ברור שהצרכנים מחפשים איכות ולכן הרבה חברות גלידה היום מנסות לצאת עם מוצרים טובים יותר, אבל הסיבות שהצרכנים אוהבים אותנו הן לא רק המוצר אלה גם ערכי המוצר, שזה 100% טבעי, חומרי גלם האיכותיים ביותר שלא עברו שינויים גנטיים והם באישור ארגון סחר הוגן העולמי והמשימה החברתית שלנו. אנחנו מאוד מחוברים וקשובים ללקוחות שלנו ומשתדלים להיענות לרצונות שלהם, והם מבינים ומעריכים את זה. שלושת המוצרים החדשים הם תשובה לבקשות שאנחנו מקבלים, להחזיר את הצ’רי, לאכול רק את הבצק עוגיות שבגלידה ולייצר טעם עם מרשמלו”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*