לקט ישראל וסיבוס פלאקסי יעניקו שוברי קנייה בערך של כמיליון שקל לכ-4,000 משפחות מיישובי הדרום שפונו לאילת

הכסף יועבר למשפחות כשוברים למימוש בבתי עסק שונים בעיר מתוך מטרה לתמוך ולסייע לעסקים המקומיים. הגר ורשבסקי, סמנכ״לית השיווק והמוצר של סיבוס: לחברה יש שיתופי פעולה עם מספר רב של בתי עסק באילת, כך שמימוש הסיוע בעסקים המקומיים מהווה עבורם חיזוק משמעותי ומסייע בהנעה של כלכלת העיר

שוברי קנייה. צילום: סיבוס פלאקסי

לקט ישראל, ארגון הצלת המזון, וחברת סיבוס פלאקסי נרתמות למאמץ הלאומי ויעניקו כמיליון שקל לכ-4,000 משפחות מיישובי הדרום אשר פונו לעיר אילת. הכסף יועבר למשפחות כשוברים למימוש בבתי עסק שונים בעיר, מתוך מטרה לתמוך ולסייע לעסקים המקומיים. הארגונים משתפים פעולה במטרה להיטיב עם תושבי הדרום המפונים ולחזק את בתי העסק בעיר אילת.

שיתוף פעולה זה מצטרף למיזמים ושיתופי פעולה נוספים של ארגון לקט ישראל המסייע לחקלאים, מפונים, נזקקים, קשישים וניצולי שואה. תוכנית הסיוע לחקלאים  באה לידי ביטוי בחלוקת שוברים למימוש מידי וסיוע בידיים עובדות ותמיכה ארוכת טווח באמצעות קרן סיוע לחקלאים בשיתוף עם קבוצת שטראוס בשווי של 14 מיליון שקל.

שיתוף הפעולה של סיבוס פלאקסי עם ארגון לקט ישראל מצטרף לסט יוזמות ופעילויות שביצעה חברת סיבוס פלאקסי עבור תושבי הדרום וחיילי צה״ל הנלחמים בחזית, ביניהם – שיתוף פעולה עם רשת הנוחות לחיילים כוורת עבור עובדי חברות, חיילי המילואים שגוייסו בצו 8 לנצל את תקציב הסיבוס שלהם בחנויות אלו.

גידי כרוך מנכ”ל לקט ישראל: “אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם תאגיד סיבוס המספק תמיכה ישירה במפונים ובנוסף לכך מחזק את הכלכלה המקומית בעיר אילת. שיתוף פעולה זה מצטרף לשורה של פרוייקטים ומיזמים שאנחנו עושים בו זמנית במטרה לסייע לתושבי מדינת ישראל באשר הם. זה עשרים שנה שהארגון דואג לביטחון התזונתי של ישראלים. מאז ה-7 באוקטובר אנחנו למדים שהצורך בסיוע עולה וגובר ומשום כך שיתופי הפעולה מהווים נדבך חשוב ומשמעותי בשמירה על העסקים ואיכות החיים של התושבים במדינה”.

הגר ורשבסקי, סמנכ״לית השיווק והמוצר של סיבוס פלאקסי ציינה: “תושבי הדרום הם הגיבורים של כולנו וזו מחובתנו האזרחית להירתם ולסייע ככל הניתן. לסיבוס שיתופי פעולה עם מספר רב של בתי עסק באילת, כך שמימוש הסיוע בעסקים המקומיים מהווה עבורם חיזוק משמעותי קדימה, ומסייע בהנעת כלכלת העיר שנפגעה אף היא מאז פרוץ המלחמה״.

 

 

 

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*