לנדוור נתבעת לשלם 6 מיליון שקל לנצבא בטענה להפרת התחייבויות בהסכם שכירות בסינמה סיטי גלילות

תגובת לנדוור: חברת נצבא היתה מיטיבה לעשות אם הייתה מנתבת את משאביה ומרצה לשיפור מצב המבנה ותשתיותיו, במקום להגיש תביעות משפטיות נגד שוכרים שנאלצו לעזוב מבנה מוזנח, שנוהל על ידה בצורה שערורייתית

קפה לנדוור גלילות. צילום מהאתר בפייסבוק

רשת בתי הקפה לנדוור, והזכיינים מטעמה במרכז המסחרי סינמה סיטי גלילות באזור מחלף גלילות ברמת השרון, נתבעים לשלם 6 מיליון שקלים לחברת נצבא החזקות 1995 הבעלים של המרכז המסחרי.

זאת בטענה להפרה חוזרת ומתמשכת את התחייבויותיהם המפורשות בהסכם השכירות שנחתם בחודש אוקטובר 2017 , עת לא שילמו במשך זמן רב את הסכומים אותם התחייבו לשלם בגין דמי השכירות (80 אלף שקלים) והניהול (20 אלף שקלים) החודשיים, וחיובים נוספים בגין השימוש בנכס המושכר במרכז המסחרי, וכן גרמו לנזקים נוספים תוך התנהלות המנוגדת להסכמות בין הצדדים.

כך נטען בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי הנתבעים איחרו פעמים רבות בביצוע התשלומים אותם התחייבו לשלם על פי הוראות הסכם השכירות, לא פתחו את המושכר לקהל הרחב באופן סדיר ורציף בהתאם לשעות הפעילות, וכן עזבו את המושכר עם סיום תקופת ההסכם במחצית חודש אוקטובר 2022, תוך הותרת נזקים רבים ובניגוד גמור להוראות הפינוי המחייבות אותם להשיב את המושכר לידי נצבא כשהוא במצב נקי, מסודר, תקין, וראוי לשימוש.

לטענת נצבא לאחר שפניותיה לנתבעים לא נענתה והם בחרו לעשות דין לעצמם ולא לכבד את ההסכמות בין הצדדים במשך פרק זמן ניכר תוך הותרת חובות ונזקים רבים אחריהם, לא נותרה לה הברירה אלא לפנות לבית המשפט בתביעה זו.

תגובת לנדוור

החברה טרם קיבלה את כתב התביעה ואחרי שתקבלו – תגיב בבית המשפט ולא בתקשורת.
מכל מקום, חברת נצבא היתה מיטיבה לעשות אם הייתה מנתבת את משאביה ומרצה לשיפור מצב המבנה ותשתיותיו, במקום להגיש תביעות משפטיות נגד שוכרים שנאלצו לעזוב מבנה מוזנח, שנוהל על ידה בצורה שערורייתית.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*