ליימן שליסל מציעה מהדורה מיוחדת וכשרה לפסח של בונבוניירות מרסי

בונבוניירות מרסי מכילות אצבעות שוקולד מובחר, במגוון טעמים, המגיעות באריזות מעוטרות בעיצוב אלגנטי ובהן כל אצבע של שוקולד עטופה בנפרד

בונבוניירת מרסי 400 גרם כשרה לפסח. צילום: יח"צ

ליימן שליסל מציעה לכם לאחל חג שמח וכשר עם הבונבוניירות של מרסי. בימים אלה עולה על המדפים מהדורה חגיגית, מיוחדת וכשרה לפסח של בונבוניירת מרסי במבחר גדלים וטעמים. בונבוניירות מרסי מכילות אצבעות שוקולד מובחר, במגוון טעמים, המגיעות באריזות מעוטרות בעיצוב אלגנטי ובהן כל אצבע של שוקולד עטופה בנפרד:

* מרסי באריזה האדומה הקלאסית, מוצעת במהדורה חגיגית וכשל”פ של 250 גרם ובאריזת חג כשל”פ של 400 גרם. כל אריזה מכילה אצבעות במבחר סוגי שוקולד ב-8 טעמים של שוקולד חלב, מריר ולבן. מחירי בונבוניירות מרסי: 250 גרם – 19.90 שקל, 400 גרם – 39.90 שקל.

* מרסי  שוקולד חלב באריזה הכחולה – בונבוניירה כשל”פ המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב מעולה במגוון של ארבעה טעמים שונים: קרם אגוזים, שוקולד חלב, שקדים-אגוזים וקרם פרלין, מוצעת במחיר מבצע של: 19.90 שקל.

* מרסי שוקולד מריר באריזה החומה, בונבוניירה כשל”פ המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר, חלב ולבן משובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר.  מוצעת במחיר מבצע של: 19.90 שקל.

שוקולד מרסי מיובא ומשווק בישראל על ידי ליימן שליסל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*