לבקשתה של חברת יריב שירותי לול: המחוזי הורה על צו לפתיחת הליכים לבחינת האפשרות לשיקומה הכלכלי

החברה הוותיקה, שפועלת בתחום ענף העופות והלולים ומבצעת חיסון עופות וטיפול מונע בשפעת העופות, נקלעה לאחרונה לקשיים תזרימיים קשים ולחובות של כ-21 מיליון שקל. החברה מופעלת על ידי נאמנים והאפשרות לשקמה נבחנת במהלך תקופת הפעלתה למשך חודש ימים. לטענתה, עולה חשש לאסון כלכלי ותברואתי ככל שלא יבוצעו חיסוני העופות במועד

יריב שירותי לול. צילום מסך

בית המשפט המחוזי בבאר שבע נעתר לבקשתה של חברת יריב שירותי לול ממושב עין הבשור והורה על מתן צו פתיחת הליכים, על מנת לבחון את האפשרות לשיקומה הכלכלי של החברה על ידי הנאמנים שמונו לה. זאת, במהלך תקופת הפעלתה הקצובה למשך חודש ימים.

החברה הוותיקה פועלת בתחום ענף העופות והלולים ובמסגרת זו מבצעת חיסון עופות וטיפול מונע בשפעת העופות. החברה נקלעה לאחרונה לקשיים תזרימיים קשים ולחובות של כ-21 מיליון שקל, המחאות אשר נמשכו על ידה לספקים חוללו בשל אי פירעון מספיק, ובנוסף טרם שולם שכרם לחודש מרץ של כ-90 מבין 120 עובדי החברה.

במסגרת פנייתה לבית המשפט ציינה החברה, כי קיימים כ-400 אלף עופות בלולים במשק בעין הבשור בו היא פעילה, ובנוסף, כ-4 מיליון עופות בלולים שונים ברחבי הארץ אשר ממתינים לשירותיה ואשר מתוכנן להם מועד חיסון ספיציפי. לדברי החברה, ככל שלא יינתן החיסון במועד מצויים העופות הללו בסכנת השמדה.

עוד ציינה החברה, כי כל יום משמעותי בבחינת הפעילות הנדרשת והטיפול בעופות המגיעים בסופו של יום לכלל רשתות השיווק הגדולות, המסעדות, האטלזים, והסופרים בארץ. לטענתה, עולה חשש לאסון כלכלי ותברואתי ככל שלא יבוצעו חיסוני העופות במועד, כאשר ההשלכה הינה רוחבית לכלל לקוחותיה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*