לאה ריינר, סמנכ”לית שיווק בגלידות נסטלה, נבחרה לאשת השיווק של יולי 2022

איגוד השיווק הישראלי בחר בה הודות למהלך השיווקי הייחודי של השקת שלגון קראנץ' פיסטוק. מנימוקי ועדת השיווק: בהשקעה של 23 אלף שקל לפוסט ממומן בקבוצת "רעבים ברעבך", המהלך הפך למדובר מאוד ותוך שבועיים נמכרו כרבע מיליון פיסטוק קראנץ'

לאה ריינר. צילום: רן יחזקאל

בזכות השקת שלגון קראנץ’ פיסטוק: לאה ריינר, סמנכ”לית שיווק בגלידות נסטלה, נבחרה לאשת השיווק של חודש יולי 2022. איגוד השיווק הישראלי בחר בריינר הודות למהלך השיווקי הייחודי של השקת הארטיק ששיגע את המדינה – קראנץ’ פיסטוק.

קראנץ’ פיסטוק. צילום: יח”צ

ריינר מכהנת בתפקיד סמנכ”לית השיווק של גלידות נסטלה כשנתיים. לפני כן, שימשה כמנהלת שיווק לאחר מכן מנהלת בגלידות נסטלה וכן כמנהלת מותגי פוקס ופוקס הום. בנוסף, ריינר מרצה בבית הספר לתקשורת של המכללה למנהל בקורס ניהול מותג.

לפני כשנה העלה אוהד ראוך, המכונה “איש הפיסטוק” תמונה בפייסבוק בקבוצת האוכל “רעבים ברעבך”, של גלידת החלומות שלו – שלגון קראנץ’ פיסטוק של גלידות נסטלה. הפוסט זכה לתהודה רבה וקיבל אלפי לייקים ותגובות של גולשים. גלידות נסטלה, שהאסטרטגיה השיווקית שלה מתמקדת בהקשבה לצרכנים ותגובתיות, החליטה להרים את הכפפה ואחרי כשנה של פיתוח, בשיתוף מלא עם אוהד ראוך, הושק הארטיק בקבוצת “רעבים ברעבך”. ההשקה כללה סיור במפעל הגלידות של נסטלה שהוצע למשפיענים מתוך הקבוצה, שיוכלו לראות כיצד מייצרים את קראנץ’ פיסטוק מקרוב. בנוסף, ראוך נבחר להיות הפנים של קראנץ’ פיסטוק בראיונות ובכתבות השונות ושותף מלא למהלך.

מנימוקי ועדת השיווק: בהשקעה של 23 אלף שקל לפוסט ממומן בקבוצת “רעבים ברעבך”, המהלך הפך למדובר מאוד ותוך שבועיים נמכרו כרבע מיליון פיסטוק קראנץ’. המוצר זכה ל-60 מיליון חשיפות להאשטאג קראנץ’ וקראנץ’ פיסטוק. במהלך זה, הרחיבה גלידות נסטלה את קהל היעד של קראנץ’ מצעירים בגילאי 18-25, גם לקהלים בוגרים יותר וגם גילתה כי טעמים נישתיים יכולים לתפוס ולהתקבל בהצלחה על ידי הצרכנים.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*