כריסמס, חנוכה או נוביגוד – טיב טעם משיקה קמפיין

הסלוגן: טיב טעם - החופש לחגוג! הקמפיין שנעשה על ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, נאמד בעלות של כחצי מיליון שקל

מתוך הקמפיין של רשת טיב טעם. צילום: אסף לוי
מתוך הקמפיין של רשת טיב טעם. צילום: אסף לוי

רשת טיב טעם חוגגת את סוף השנה האזרחית ותעלה בימים אלה בקמפיין חגיגי והומוריסטי תחת הסלוגן: “טיב טעם החופש לחגוג!”. הקמפיין מדבר על החופש לבחור איזה חג לחגוג – חנוכה, כריסמס או נוביגוד. הרעיון הוא שלא משנה מה חוגגים, בטיב טעם מקבלים את כולם ללא הבדל דת, גזע, מין או מגדר. הקמפיין עלה השבוע, ב-18 בדצמבר.

הקמפיין משלב את רוח חג החנוכה עם הכריסמיס והנוביגוד בדמותו של סנטה קלאוס החביב, שיגלם כוכב הרשת אבירם כרמלי, האיש בעל אלף התחפושות. יחד עם העוזר שלו אלעד צפני (כוכב האח הגדול) ויחד עם צמד האיילים הם חורשים את רחובות העיר תל אביב ומפיצים את הבשורה לציבור הרחב.

הקמפיין נערך על ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויעלה באתרי האינטרנט המובילים וברשתות החברתיות, בעלות הנאמדת בכחצי מיליון שקל.

הקמפיין נועד להעלות את המודעות ליהנות מחופש הבחירה של כל אחד לחיות את חייו על פי אמונותיו ללא הבדל דת, גזע ומין. טיב טעם מבססת את היותה רשת מזון המייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם וככזו, היא מבקשת להזכיר, לעודד ולאפשר לכל אזרחי ישראל את חופש הבחירה.

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם בין מוצרי החג. צילום: אלעד גוטמן
עדי כהן מנכ”ל קבוצת טיב טעם בין מוצרי החג. צילום: אלעד גוטמן

עדי כהן מנכ”ל קבוצת טיב טעם: “כרשת מזון מובילה בתחום הקולינרי, טיב טעם הוא שם נרדף למוצרי מזון איכותיים ומגוון מוצרים ייחודי, מהארץ והעולם, שלא קיים ברשתות האחרות. עם סיומה של שנת 2018 אנו שמחים להציע לקהל לקוחותינו את חופש הבחירה והחגיגה ואת חוויית טיב טעם שהוא מכיר ואוהב – מגוון ייחודי של מוצרים מכל העולם, חוויה קולינרית לבלוטות הטעם והריח שרק טיב טעם יודעת לספק, ושעות פתיחה מסביב לשעון”.

צילום: אסף לוי
צילום: אסף לוי

לצפייה בסרטון הקמפיין: https://youtu.be/IOFGIEWBawk

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*