רובוטים במקום מלצרים, מסכים במקום תפריטים, רחפנים במקום שליחים

כנס המסעדנות ה-7 של ישראל יוצא לדרך בסימן חדשנות והשראה * בכנס לא רק ידברו על חדשנות אלא גם תוצג מיטב הטכנולוגיה בתחום במתחם התערוכה * הכנס, בהנחיית אשת הקולינריה אפרת אנזל, יתקיים ב-27 בפברואר, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב

השף אסף גרניט, כנס המסעדנות. צילום: יח"צ

כנס המסעדנות ה-7 של ישראל, מפגש הפסגה של עולם הקולינריה הישראלית חוזר והפעם בסימן חדשנות והשראה. הכנס יתקיים ב-27 בפברואר, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, תל אביב בהנחיית אשת הקולינריה אפרת אנזל – יוצרת תוכן, אוצרת קולינרית ומאנשי הקולינריה המוערכים בישראל. במסגרת הכנס תתקיים מליאת תוכן אשר תפגיש על במה אחת, ביום אחד, את השפים המובילים והגורמים המשפיעים ביותר בענף, אשר יציגו את מצב הענף בעקבות המגפה, חדשנות, סיפורי השראה, אתגרים ועוד.

כנס המסעדנות ב-2019. צילום יח”צ

לצד המליאה, תתקיים תערוכת מציגים מגוונת בה ישתתפו כ-30 חברות מהמובילות במשק, שיציגו את כל החידושים והפתרונות החכמים ביותר לאתגרים השונים שעומדים בפני עולם ההסעדה. בין השאר נראה שם רובוטים במקום מלצרים, מסכים במקום תפריטים, רחפנים במקום שליחים ופתרונות חדשניים לעולם המסעדות. השנה יוקם גם מתחם טעימות בירה ואלכוהול, מתחם טעימות Vegan וטבעונות, מתחם פגישות B2B והרבה אוכל טעים.

הכנס ישים דגש השנה על ההתמודדות המיוחדת של אנשי ענף המסעדנות עם תקופת הקורונה, התחזקות המשלוחים, שיתוף פתרונות וחדשנות. בכנס לא רק ידברו על חדשנות אלא גם תוצג מיטב הטכנולוגיה בתחום במתחם התערוכה:

בין ההרצאות והחידושים המובילים שיוצגו בכנס – אסף גרניט ויריב מלילי יספרו על התמודדות עם המגפה; רותי רוסו תדבר על הכנסת פודטק ופתרונות מזון למסעדות; אראל מרגלית יציג את היוזמות הכי חדשניות בפודטק; החברות תנובה ו-Beyond Meat יציגו מוצרי מזון טבעוניים ותחליפי בשר וגבינות מתקדמים; מתחם Vegan Freindly ענק; מתחם אלכוהול; אפליקציות חדשניות שיוצגו בתערוכה – טאביט, Shift Organizer, משלוחה, Outcome,  IP-Com ועוד; קירוסקאי תציג מזגן שהוא גם מטהר אוויר מקורונה; משלוחה יציירו את חזון המשלוחים עם רחפנים וחברת האשראי Max תביא לתערוכה שירותי ניהול וסליקה חדשניים למסעדות.

כנס המסעדנות. צילום: יח”צ

בכנס צפויים להשתתף יותר כ-700 בכירים ומקבלי החלטות מתחום המסעדנות וביניהם בעלי מסעדות, שפים, בכירים בענף המזון והמלונאות, בתי קפה, ברים ורשתות, זכיינים, מנהלי רכש בתחום המסעדנות והמלונאות, בעלי בתי מלון ואולמות אירועים, בכירים מתעשיית מטבחי הענק, מנהלי מטבח מוסדי ועוד מקבלי החלטות בתחום. בין הדוברים המוזמנים השנה תוכלו למצוא את שר האוצר, שרת הכלכלה, אסף גרניט, רותי רוסו, יריב מלילי, עמית גרוס ותיקו פרנקו, יו”ר עמותת מסעדנים חזקים ביחד ועוד.

החברות שיציגו במסגרת הכנס: MAX, משלוחה, טאביט, החברה המרכזית למשקאות, קירוסקאי, ארגל, תנובה, ויגן פרנדלי, מרינה פטריות, זוגלובק, ONE Robotix, דיפלומט ו-ויליפוד.

בין הנושאים שיידונו בכנס – עולם המסעדנות והמגפה; פסיקות, חוקים ורגולציה; חדשנות, טכנולוגיות ואפליקציות; סיפורי התמודדות עם אתגרים של שפים מובילים; השקעה ממשלתית במסעדנות ותעשיית המזון; השקות והכרזות מוצרים ושירותים חדשים; שיווק וייעוץ פיננסי; מהי חווית לקוח?; תעשיית המשלוחים הצומחת – פוגעת או תורמת למסעדות, ה”אני מאמין” ממיטב השפים המצליחים בארץ; לראות את המטבח הישראלי מבחוץ – השראה בינלאומית; שיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות – כיצד לשווק מסעדה נכון, ועוד.

הכנס מופק ביוזמת חברת Summit Experts, המפיקה כנסים מקצועיים ועסקיים בתחומים שונים בארץ ובחו״ל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*