כנס המסעדנות החמישי של ישראל – כל מובילי התחום על במה אחת

בין המשתתפים בכנס: אסף גרניט, ויקטור גלוגר, אבי ביטון, יונתן בורוביץ, אירית שנקר, יובל בן נריה, אלון אלבז, מוש בודניק, אבירם כץ, עינב אזגורי, אביבית פריאל, אפרת אנזל ועוד. בכנס יתקיימו פאנלים, הרצאות אישיות, הרצאות קצרות טד סטייל, סדנאות נושא ומציגים

אפרת אנזל מנחת כנס המסעדנות ומנהלת התוכן. צילום: ליאת מנדל
אפרת אנזל מנחת כנס המסעדנות ומנהלת התוכן. צילום: ליאת מנדל

כנס המסעדנות של ישראל, שיוזמת ומפיקה חברת מידע כנסים, יתקיים זו השנה החמישית לאחר שהפך למסורת. הכנס הקרוב יתקיים ב-24 באפריל 2018 במלון דויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. הכנס, המיועד לבעלי מסעדות, רשתות, שפים, יזמים ועיתונאים מהתחום, מותנה בהרשמה מוקדמת. זהו המפגש השנתי של אנשי הענף ומעבר לתכנים ולפתרונות המוצגים בו, הוא מהווה מפגש נטוורקינג בין קולגות. כל מובילי התחום על במה אחת – אסף גרניט, ויקטור גלוגר, אבי ביטון, יונתן בורוביץ, אירית שנקר, יובל בן נריה, אלון אלבז, מוש בודניק, אבירם כץ, עינב אזגורי, אביבית פריאל, אפרת אנזל ועוד מובילי תחום נוספים.

במקביל לכנס תיערך תערוכת מציגים שיציגו חומרי גלם ייחודיים, ציוד, חידושים ופתרונות לעולם המסעדנות וטעימת בירות.

הפאנלים:

  • המצליחנים – המסעדות המצליחות בישראל בדיון האם קיימת נוסחה להצלחה?
  • משקאות – יחידת הרווח הקלה. המשקאות הם חלק בלתי נפרד מהעסק, ובכל זאת עסקים רבים לא משקיעים מספיק מאמץ ומחשבה איך להפוך את החלק הזה למעניין ואטרקטיבי. טיפול נכון בחלק זה יכול להניב הכנסות מרשימות לעסק ולשנות את המאזן.
  • מסעדה, אבל קצת אחרת – על צמיחתם של מקומות אוכל שאינם עונים להגדרות המסורתיות – מעדניות, דוכני אוכל, פוד טראקס, ברי יין ומסעדות קטנות ואינטימיות – מה בינם לבין מסעדה רגילה? מה הדומה והשונה בניהול, בבישול ובתמחור?
פאנל בכנס המסעדנות הקודם 2017. צילום: ליאת מנדל
פאנל בכנס המסעדנות הקודם 2017. צילום: ליאת מנדל

ההרצאות:

בנוסף לפאנלים יתקיימו מבחר הרצאות כמו :

  • אסף גרניט, שף ובעלים של קבוצת מחניודה, מסעדות פלומר וברברי בלונדון ומסעדת בלגן בפריז – 10 הטעויות הקריטיות שמסעדות עושות.
  • ויקטור גלוגר, שף ומסעדן מסעדת הולה  החדשה ומסעדת קלואליס הכשרה בהילטון תל אביב – בין שף לטבח – על חלוקת התפקידים במטבח, על תחומי האחריות הרבים שמצויים תחת ההגדרה  שף  ועל החובה של כל עובד מטבח לדעת את הגדרת התפקיד המדויקת שלו.
  • שי ברמן, מנכ”ל איגוד המסעדות – גירוש העובדים הזרים, מחסור אקוטי בעובדים והקושי בעבודה מול תן ביס  וסיבוס.
  • רו”ח תיקו פרנקו – שווי ארוחות וההשלכות לגבי שורת הרווח.
  • עו”ד עמית גרוס – חוק הטיפים שדיון מכריע בעניינו יתקיים בסוף מרץ.

וגם מבחר הרצאות קצרות שיתקיימו לראשונה (בסגנון הרצאות Ted). הרצאות של 7 דקות שיתנו טעימה מטרנדים מגוונים כמו:

  • אדם זיו, שף ובעלים גלידת בוזה – גלידה כל מסעדה.
  • ד”ר דן בראל, מנהל מקצועי חברת ביו קר יועצים – בטיחות מזון במטבח,
  • הרן בר און, רכז התו הירוק לעסקים בעיריית ת”א – התו הירוק – מה זה אומר עבור מסעדה להיות מסעדה ירוקה?
  • אורלי סגל, אשת יח”צ מובילה בתחום הקולינאריה – שינויים עולמיים במדיה קולינרית.
חלל הכניסה לכנס בכנס הקודם. צילום: ליאת מנדל
חלל הכניסה לכנס בכנס הקודם. צילום: ליאת מנדל

הסדנאות:

את כנס המסעדנות השנה ילוו גם סדנאות שיתקיימו במקביל למושב המרכזי. בין הסדנאות שיוגבלו למספר משתתפים מצומצם יחסית סדנאות כמו סדנת התאמת בירה לאוכל של קרלסברג, סדנאות יין, סדנה בנושא שיווק דיגיטלי ועוד.

בין הדוברים והמנחים בכנס: מנחת הכנס ומנהלת התוכן אפרת אנזל, אבי ביטון, עינב אזגורי, יונתן בורוביץ, בנצי ארבל, אביבית פריאל, שי ברמן, תיקו פרנקו, עמית גרוס, אירית שנקר, אלון אלבז, יובל בן נריה, תום קרוין, ויקטור גלוגר, אדם זיו, ד”ר דן בראל, הרן בר און, אורלי סגל, עופר חבקין, מוש בודניק, צחי עמרם, גל זוהר, אבירם כץ ונוספים.

בין המציגים בתערוכה שתלווה את הכנס יהיו ביתנים רבים של חומרי גלם, ציוד, יינות ועוד עם מציגים כמו קרלסברג, חברת מילניום, ארקוסטיל, קיצ’ן ליין שיציגו בכנס את הפוד טארק החדש שלהם, קירוסקי, חברת טרז פזוס ועוד רבים וטובים אחרים.

תומר ישראלי, מנכ”ל מידע כנסים: “כנס המסעדנות הוא אחד הכנס המאתגרים והמרתקים של חברת מידע כנסים, היצירה הבלתי פוסקת, החידושים, הטרנדים וההתפתחויות בתחום המסעדנות הדינמי יוצרים כנס מרתק במיוחד אשר מלווה על ידי מספר גדול של מובילי תחום. כמדי שנה נדון גם בנושאים אקטואליים כמו נושא גירוש העובדים הזרים וחקיקה בנושא. הוספנו לכנס השנה סדנאות שיתקיימו במקביל לכנס בנושאים מגוונים והרצאות זריזות בסגנון טד. אנו מצפים לפגוש גם השנה את קהל המסעדנים והשפים הרבים אשר מלווים אותנו מאז הכנס הראשון”.

בעלי תפקידים עיקרים בכנס המסעדנות: תומר ישראלי מנכ”ל חברת מידע כנסים, ליאת אברהם סמנכ”לית חברת מידע כנסים ועדן בוקטוס – מנהלת כנס המסעדנות. מנחת הכנס ומנהלת תוכן: אפרת אנזל.

קהל היעד: שפים פעילים, מסעדנים וכתבי קולינריה. ההרשמה ללא עלות מיועדת לקהל היעד של הכנס בלבד. עלות כרטיס לפודיז, ספקים ושאר מתעניינים שאינם קהל היעד: 280 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*