ישרקו משיקה פסטה פרימיום Agnesi מאיטליה

פסטת ביצים טליאטלה ופסטת ביצים עם תרד עשויות מתערובת דגנים איכותיים יחד עם ביצים איטלקיות טריות של תרנגולות חופש, ומיוצרת עם בלנד של זני חיטה מובילים

פסטה אגנסי. צילום: יח"צ

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, מרחיבה את מותג הפסטות ומשיקה את מותג הפסטה פרימיום אגנסי (Agnesi) האיטלקי. תציע שני סוגי פסטות: פסטת ביצים טליאטלה ופסטת ביצים עם תרד. כשרות באישור הרבנות הראשית.

פסטות הביצים של אגנסי עשויות מתערובת דגנים איכותיים במיוחד עם ביצים איטלקיות טריות של תרנגולות חופש, ומיוצרת עם בלנד של זני החיטה המובילים שמקורם בכל רחבי העולם. בחברה מבטיחים מוצר באיכות גבוהה מאוד. הבצק מחוספס ועבה ומסוגל לשמור את התבלינים בצורה מושלמת וכן מבושל אל דנטה. התוצאה היא פסטה ביצים המייצגת את מיטב המסורת האיטלקית: איזון מושלם של טעם, איכות ומסורת.

פסטת ביצים טליאטלה אגנסי. צילום: יח”צ

פסטה Agnesi החלה בשנת 1824 ומאז ואילך, כחלוצים בתחום ייצור הפסטה, מטרתם הייתה להעביר ערכי המצוינות של אורח החיים האיטלקי. החברה עושה זאת על ידי הצעת חוויה ייחודית – להתענג על הטעם. מאז שיצאה להפלגה לראשונה מאזור ליגוריה שבאיטליה, ספינת המפרש של Agnesi חצתה את הים בכל העולם, וחקרה את המדינות הנידחות ביותר במרדף אחר הזנים המשובחים ביותר של חיטת דורום.

ניתן להשיג ברשת טיב טעם, באתר טיב טעם בקליק ובמעדניות נבחרות.

פסטת ביצים טליאטלה מרכיבים של סולת מחיטת דורום, ביצים 28.3%. מחיר: 13.90 שקל.

פסטת ביצים עם תרד מרכיבים של סולת מחיטת דורום, ביצים 28.3%, אבקת תרד מיובשת (1.5%). מחיר: 13.90 שקל.

פסטת ביצים עם תרד

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*