יריד יין לתמיכה ביצרני יין מקומיים וסיוע בשיקום יישובי העוטף – במתחם של חינאווי בנוף הגליל

יריד טעימות מושקע זה יתקיים ב-22-23 בפברואר ויכלול עשרות מציגים מיקבים ישראלים מובחרים, ביניהם סוסון ים, פלדשטיין, אוריאל, אדיר, לוריא, ג'וליה, הרי גליל. לצידם - שאטו גולן, רמת הגולן, דלתון, ברקן ביטא, קסטל, כרמל מזרחי, אמור קוקטיילים ועוד

יריד כחול לבן לתמיכה ביצרנים מקומיים ולשיקום יישובי העוטף ברשת חינאווי Wine More

יריד יין כחול לבן לתמיכה ביצרני היין המקומיים וסיוע בשיקום יישובי העוטף יתקיים ב-22-23 בפברואר, במתחם הקולינרי של רשת חינאווי Wine & More בנוף הגליל. יריד טעימות מושקע זה יכלול עשרות מציגים מיקבים ישראלים מובחרים – קטנים וגדולים. מגוון עשיר של יינות אדומים, לבנים, רוזה ואף קוקטיילים מובחרים כך שכל מבקר יוכל למצוא מענה להעדפותיו.

מתחם הענק המשתרע על פני שטח של כ-800 מ”ר, ישלב עשרות דוכנים של יקבים מסקרנים במיוחד ובתוך כך, תינתן במה ליקבים בוטיקיים פחות מוכרים להציג את תוצרתם, לצד יקבים מהשורה הראשונה. עלות כניסה ליריד היא 29 שקל וכוללת גם גביע יין במתנה. טעימת היינות תתאפשר בחופשיות וללא כל הגבלה.

בין היקבים הבולטים שיציגו ביריד כחול לבן: סוסון ים, פלדשטיין, אוריאל, אדיר, לוריא, ג’וליה, הרי גליל. לצידם – שאטו גולן, רמת הגולן, דלתון, ברקן ביטא, קסטל, כרמל מזרחי, אמור קוקטיילים ועוד.

ניב הלוי, מנכ”ל רשת חינאווי Wine & More: “זו חובתנו המוסרית כקהילה עסקית לתרום כל אחד בתחומו לשיקום המדינה והחברה שלנו. בין מכלול היוזמות שאנו מובילים מתחילת המערכה, בחרנו גם לתמוך בעורף ולקיים אירוע תמיכה המתכתב עם עולמות התוכן בהם אנו פועלים. בחרנו להבליט ולהעניק רוח גבית ליצרני יין קטנים, לחשוף את תוצרתם האיכותית לקהל הרחב. יריד זה הוא סנונית ראשונה לאירועים עתידיים נוספים שנקיים ברחבי הארץ במטרה לספק אסקפיזם ראוי. הפעם תושבי הצפון ומטיילים באזור ייהנו ממנו – ולו למספר שעות”.

עוד הוסיף הלוי: “אני ומשפחתי מפונים בעצמנו מיישובי העוטף, כך שבזווית הראיה האישית, למחוות מסוג זה קיימת חשיבות משמעותית, הן מורלית והן כלכלית. אנו צופים להיענות גבוהה ונערכים לאירוח אלפי אורחים ביומיים הללו, לרבות בכירים מהתעשייה ומהזירה הציבורית המקומית, שייהנו מאווירה תוססת וייחשפו לקשת רחבה של מותגים חדשים ומפתיעים במיוחד”.


יריד יין כחול לבן – 22-23 בפברואר, 2024.

רשת חינאווי Wine & More, שדרות מעלה יצחק 3, נוף הגליל.

יום ה’, ה- 22.2.24 בין השעות 17:00-22:00.

יום ו’,  ה-23.2.24 בין השעות 10:00-17:00.

רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאווי wine & more, היא הרשת הקמעונאית הוותיקה ביותר בתחומה, כחלוצה  מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים בישראל. הרשת מונה כיום 10 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: שלושה סניפים בתל אביב, ראשון לציון, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון, אירפורט סיטי ונוף הגליל. בסניפים אחדים הרשתת מפעילה בנוסף קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

הרשת הוותיקה התחילה את דרכה בשנות ה-70, וכיום, מנוהלת הרשת על ידי בניו של ג’ורג’ חינאווי מייסד הרשת, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים בארצות הברית – אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*