יקב 1848 משיק יינות חדשים בנראות מעודכנת

בסדרה דור 5 מופקים יינות מזנים מיוחדים ועם בלנדים ייחודיים: מלבק  2018, מרסלאן 2018 וקברנה פרנק 2018

הכרמים של יקב 1848. צילום: אתר החברה
הכרמים של יקב 1848. צילום: אתר היקב
קברנה פרנק 2018

סדרת דור 5 היא הסדרה המיוחדת של יקב 1848. היינות בסדרה מספקים הזדמנות לצרכני היין להתנסות ביינות איכותיים ובחויית יין מפתיעה. יינות אלו מופקים ממיטב הכרמים אותם מטפח היקב ובהם מושקעת תשומת לב רבה. לסדרה סגנון ייחודי המביא ליידי ביטוי זני ענבים אותם יינן היקב, אילן אסולין, וצוות האגרונומים זיהו כאיכותיים ומרשימים בהתאמתם לגידול בישראל.

מחיר יינות דור 5 – 80 שקל.

יינות סדרת דור 5 המעודכנת :

מלבק 2018,  יין בסגנון מעודן ואלגנטי (13% כוהל).

מרסלאן 2018, יין מלא בפרי עסיסי עם גוף ונפח.

קברנה פרנק 2018, יין עוצמתי בעל גוף מלא וביטוי קלאסי לזן זה.

קברנה פרנק דור 5  2018: 

הרכב זנים: קברנה פרנק 90%, פטיט ורדו 6%, מרלו 4

אזור גידול: הרי יהודה

צבע סגול ארגמן.

רשמי טעימה: ניחוחות תותים ופטל עם רמיזות לפלפל ירוק ותבלינים. גוף מלא וטעם עשיר עם סיומת פירותית, ארוכה ומאוזנת.

תהליך ההפקה: ענבי הקברנה פרנק המפיקים יין זה נבצרו בבציר לילי. הענבים הועברו מיד ליקב לריסוק עדין ותסיסה בטמפרטורה מבוקרת. בסיום התהליך היין התבגר 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

על בציר 2018: אביב שהגיע מוקדם מהצפוי, לאחר חורף חמים, הביא עמו לבלוב מוקדם. קיץ מתון יחסית וללא אירועי אקלים קיצוניים, הוביל ליבולים ממוצעים באיכות טובה.

מלבק דור 5:

הרכב זנים: מלבק 93%, ארגמן 7%

אזור גידול: הרי יהודה

צבע אדום עמוק.

רשמי טעימה: ניחוחות של יסמין ופרי שחור. טעם בולט של אוכמניות טריות, גוף בינוני‐מלא וסיומת מעודנת.

תהליך ההפקה: ענבי המלבק המפיקים יין זה נבצרו בבציר לילי. הענבים הועברו מיד ליקב לריסוק עדין ותסיסה בטמפרטורה מבוקרת. בסיום התהליך היין התבגר 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

לדברי דיויד גרוניך, מנהל השיווק של היקב: ״סדרת דור 5 מסמנת את העתיד מבחינתנו. היינות מציעים חווית יין מפתיעה ונותנים את המענה לעניין הגובר ביינות מזני ענבים נוספים ולבלנדים מעניינים. אנו גאים שהקברנה פרנק דור 5 ממשיך לזכות בהכרה בינלאומית. לאחרונה, היין זכה לניקוד גבוה ממבקרת היין ג’ניס רובינסון ובמדליית הזהב בתחרות אשכול הזהב 2020״.

מלבק 2018

משפחת שור, משפחת היין הראשונה בישראל, החלה את דרכה בשנת 1848. היה זה יצחק גלינא־שור שהקים את היקב המשפחתי במרתף, הצמוד לכותל המערבי בירושלים העתיקה ומאז דור אחר דור ממשיכה משפחת שור להפיק יין כדרך חיים. בשנת 2006 הקים יוסי שור, הדור השמיני של המשפחה, את יקב 1848 על מנת להביא ליידי ביטוי מיטבי את הכרמים אותם נטע באזורי היין המובילים בישראל החל משנת 2000. בשנת 2011 הצטרף ליקב יינן צרפתי, אילן אסולין, אשר רכש את השכלתו וניסיונו בורדו שבצרפת. בפועלו היקב שם דגש על שימוש בחקלאות מתקדמת, מקצוענות, תשומת לב לפרטים וחדשנות טכנולוגית, במטרה לייצר יינות איכות.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*