יקב כרמא תובע 5.2 מיליון שקל מחברת בי.אס.אייץ בעקבות שריפה שמקורה במכונת כביסה שיובאה על ידי הנתבעת

בתביעה נאמר כי חוקר השריפות מטעמה של התובעת, שבחן את גורם השריפה, קבע כי כשל במכונת הכביסה ששווקה על ידי הנתבעת גרם לשריפה

יקב כרמא

חברת יקב כרמא המחזיקה והמפעילה של יקב הבוטיק כרמא במושב תירוש, הגישה תביעה על סך 5.2 מיליון שקל כנגד חברת בי.אס.אייץ מכשירים ביתיים מהרצליה לשיווק מוצרי חשמל ביתיים וכנגד הראל המבטחת של אחריותה.

בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בת”א נאמר כי באחד הימים בשעות של לפנות בוקר, פרצה שריפה במבנה במתחם היקב (בנוי בבנייה מתועשת פלדה ופח פנל, חיפוי פנימי מעץ וחיפוי חיצוני חלקי עץ), וכי האש יצאה ממכונת הכביסה תוצרת סימנס, שיובאה ושווקה על ידי בי.אס.אייץ מכשירים ביתיים, ואשר הייתה ממוקמת בחדרון כביסה בקצה הדרום מזרחי של המבנה האמור ואשר הופעלה לצורך כיבוס.

בתביעה נאמר כי באותה העת לא פעלו מכשירים פרט למכונת הכביסה. לדברי התובעת, שירותי הכבאות הצליחו לכבות את האש אך לא לפני שהיקב כולו עלה בלהבות וניזוק באופן טוטאלי.

בתביעה נאמר כי חוקר השריפות מטעמה של התובעת, שבחן את גורם השריפה, קבע כי כשל במכונת הכביסה ששווקה על ידי הנתבעת גרם לשריפה.

לדברי התובעת, כל הנזקים שנגרמו לה מכוסים בפוליסה אשר ערכה הראל עבור הנתבעת האחראית לנזקיה הכבדים. זאת נוכח רשלנותה בהיותה מחויבת מעצם אחריותה הבסיסית בתחום עיסוקה לוודא כי מכשירים חשמליים המסופקים על ידה בטוחים לשימוש ונקיים לחלוטין מכל פגם או כשל העשוי לסכן את המשתמש בהם.

תגובת הנתבעות לא נמסרה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*