יקב היוצר משיק יינות חדשים לחג לצד יינות מוכרים

מנכ"ל יקב היוצר, אראל ברקאי: השנה, לצד ההיערכות הרגילה, אנו נדרשים להיערכות מיוחדת לאור משבר הקורונה. לשם כך הקמנו אתר סחר בו ניתן להזמין את היינות שלנו עם משלוח עד הבית. היקב מציע גם מגוון מארזי מתנה יוקרתיים למארחים

היינן פיליפ ליכטנשטיין בכרם. צילום: יקב היוצר

 לקראת חגי תשרי 2020 משיק יקב היוצר יינות חדשים לצד היינות הטובים והמוכרים שיככבו בשולחן החג. בנוסף, יוצעו מגוון מארזי מתנה  למארחים.

ביקב מציינים, כי יינות היוצר מופצים ונמכרים ברחבי העולם ומהווים עדות וחותם איכות לתעשיית היין הישראלית. טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים ואוהבי יין. זהו יקב ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.

מנכ”ל יקב היוצר, אראל ברקאי: “לקראת חגי תשרי אנו נערכים כבכל שנה לחגיגה גדולה של יין כפי שאנו יודעים לעשות ביקב היוצר. אך השנה, לצד ההיערכות הרגילה אנו נדרשים להיערכות מיוחדת לאור משבר הקורונה. לשם כך הקמנו אתר סחר בו ניתן להזמין את היינות שלנו עם משלוח עד הבית. בחגי תשרי ישנה עלייה של למעלה מ-90% אחוזים ברכישת יינות אדומים המתאימים יותר לאווירת שולחן החג, ולאוכל המוגש. יקב היוצר מציע יינות מגוונים ואיכותיים כמו סדרת וירטואוזו המבוססת על שלושה זנים אדומים ושניים לבנים, וירטואוזו שרדונה שהושק לקראת החג והגוורצטרמינר וסדרת בראשית המציעה מגוון רחב של יינות נגישים לחך הישראלי הכוללת, קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, פטי ורדו שהושק לקראת החג, שרדונה, סוביניון בלאן ורוזה”.

הסדרות המובחרות לחג פסח 2020:

בראשית פטי ורדו של יקב היוצר

סדרת בראשית (Genesis)

סדרה הבראשית הינה סדרה רחבה הכוללת זנים נבחרים אדומים ולבנים. הזנים האדומים הינם, קברנה סוביניון, מרלו, ושיראז והלבנים, השרדונה והסוביניון בלאן ובנוסף בראשית רוזה. הזנים השונים נוצרו מכרמים רעננים מצפון הארץ ועד דרומה. תחילתה של יצירת בראשית נעוצה באופן גידולם הייחודי של הכרמים המספק ליינן את חומרי הגלם הראויים ביותר. התהליך ממשיך בבציר לילה עם ניחוח אגלי הטל העוטף את האשכולות. בתהליך ההתיישנות של היין, הענבים נשארים במגע עם הקליפות לשבוע בלבד, במטרה להביא יינות נגישים ובשלים יותר. היין התיישן בחביות למשך שישה חודשים.

לכבוד חגי תשרי אנו משיקים יין חדש בראשית, פטי ורדו, יקב היוצר – יין בעל צבע עוצמתי בעל גוף בינוני, רענן עם ניחוחות חזקים, נוצר מענבים מכרם שבמושב קידרון שבשפלה. יין עם ארומות של פטל שחור, דובדבן ותבלינים. מכיל 12.5% כהל.

אראל ברקאי: “אנו רואים חשיבות רבות לחדש ולגוון כל העת. החג הזה אנו משיקים את בראשית פטי ורדו, יין שמאוד מתאים לחך הישראלי וללא ספק יתפוס מקום של כבוד על שולחן החג”.

מחיר: 39.9 שקלים. מבצע לפסח 2 בקבוקים – 60 שקל.

סדרת VIRTUOSO

וירטואוזו שרדונה 2019

הסדרה מבוססת על שלושה זנים אדומים מובילים: קברנה סוביניון, מרלו ושיראז וזן ושניים לבנים, שרדונה וגוורצטרמינר. סדרת Virtuoso עוצבה בקפידה ובייחודיות רבה, וההשראה לעיצובה מגיעה מעולמות כלי הנגינה, עם בקבוק בעל צורה ייחודית המיובא ממפעל בוטיק לזכוכית בצרפת.

ייצור היין בוצע על ידי קליטת הענבים וריסוקם, הם קוררו ועברו להשריה קרה עם הקליפות למשך כ-3 שבועות. לאחר מכן, היין התיישן בחביות למשך 9 חודשים.

לכבוד חגי תשרי אנו משיקים את הוירטואוזו שרדונה, יקב היוצר – יין מלא עם רעננות מיוחדת מכרם הנטוע בשילו שבשומרון, בעל ניחוחות של פטל אדום ווניל. מכיל 13.6% כהל.

אראל ברקאי: “הוירטואוזו שרדונה, יין אלגנטי, שכיף לשתות, הופך להיות חלק חשוב בסדרת הוירטואוזו שלנו, שכל כך אהודה על הצרכן הישראלי”.

מחיר – 49.9 שקלים. מבצע לפסח 2 בקבוקים ב- 80 שקלים.

סדרת לגאטו (Legato)

לגאטו (Legato), סדרת יינות פרימיום חדשה המבוססת על שלושה זנים אדומים מובילים: קברנה, מרלו ושיראז, שני זנים  לבנים: ויונייה ושרדונה ובנוסף רוזה. ייחודה של סדרת הפרימיום לגטו הינו בשילוב יוצא דופן של שני בצירים נפרדים, היוצר הרמוניה רעננה ומדויקת של טעמים המאפיינים את חזונו של היוצר. הסדרה מטופלת באופן אישי ולאורך כל השנה על ידי היינן הראשי של היקב פיליפ ליכטנשטיין. ליכטנשטיין שאב את השראתו בסדרה זו מעולם המוסיקה. השראה זו באה לידי ביטוי הן בשם הסדרה והן בעיצוב הבקבוקים המשלב מוטיבים המדמים כלי נגינה. היינות בסדרה התיישנו במשך 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

התאמה לאוכל: תבשילי בקר ומרינדות עשירות בשומן, עופות: ברוז וסלו, פסטות.

מחיר – 60 שקל

היינות הלבנים של יקב היוצר. צילומים: אתר היקב

סדרת ליריקה

יינות הסדרה נוצרו ממבחר זני ענבים שמוצאם באגן הים התיכון, הנפוצים בעיקר בדרום צרפת, איטליה וספרד, ומתאימים יותר מכל לאקלים בישראל. הסדרה כוללת יינות זניים, מורווד, סירה וארגמן שהינם יינות אדומים, ויונייה שהינו זן לבן ושני בלנדים אדומים, GSM והרמוני. הענבים מגיעים מכרמים באזור הכרמל וסביבת הר תבור שבגליל העליון. דגש רב הושם על גידול אופטימלי בכרם, שיאפשר להגיע לבשלות מלאה תוך שמירה על פירותיות רעננה ככל האפשר. היין התיישן בחביות עץ אלון למשך 24 חודשים ועוד כ- 6 חודשים בבקבוק.

מחיר – 100 שקל.

יקב היוצר מציג מארזים יוקרתיים

לקראת פסח משיק יקב היוצר מגוון מארזים יוקרתיים ואלגנטיים. המארזים מתאימים למתנות למארחים או לפינוק אישי. בין המארזים אותם ניתן לרכוש בחנויות היין המובחרות או באתר המקוון של היקב:

מארז מגנום האוטר 1.5 ליטר יקב היוצר – יקב היוצר משיק מארז מהודר של האוטר קברנה סוביניון 2016 בבקבוק מגנום 1.5 ליטר. זהו יין המתיישן בחבית עץ אלון צרפתי 24 חודש ועוד כ-6 חודשים בבקבוק, והינו פרי יצירתו של אמן היין פיליפ ליכטנשטיין. יין מלא גוף ועוצמתי.

מחיר – 269 שקל. המארז ישווק בחנויות היין הנבחרות והן בבוטיק היין האינטרנטי של היקב.

מארז חג – מגנום האוטר 1.5 ליטר של היוצר

מארז יינות יקב היוצר עם שמן זית – מארז אלגנטי המכיל זוג יינות מסדרת קאפלה או סדרת Virtuoso עם שמן זית 500 מ”ל איכותי.

מחיר – 95-125 שקל (בהתאם ליין הנבחר).

מארז וירטואזו עם כוסות מעוצבות – מארז מושקע ויוקרתי, המכיל יין וירטואוזו קברנה בבקבוק הייחודי וירטואזו גוורצטרינר המרענן עם שתי כוסות יין.

מחיר – 150 שקל.

מארז יינות לגאטו בליווי צנצנות חרוסת וסילאן אגוזים ושוקלוד – מארז מהודר הכולל את יינות לגאטו קברנה או מרלו עם לגאטו ויונייה בצירוף 3 צנצנות של אגוזים ושקדים במיוחד לפסח.

מחיר – 190 שקל.

מארז ליריקה בליווי פותחן יינות חשמלי איכותי –  מארז יוקרתי עם שני בקבוקי ליריקה מהסדרה הים תיכונית, הרמוני וויונייה בצירוף פותחן חשמלי מהודר.

מחיר – 250 שקל.

מארז רביעיית יינות היוצר – מארז רביעיית יינות מסדרות יקב היוצר השונות: בראשית, מוסקטו, וירטואזו, לגאטו וליריקה.

המחירים נעים בין 199 ל-389 שקל.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*