יקב בן חיים מבקש למנות בורר בסכסוך שנתגלע בינו לבין חברת ההסעדה פוד האוס שאח

על פי היקב, בין הצדדים נחתם הסכם לאספקת שירותי הסעדה לתקופה ארוכה עבור לקוחות היקב בהתאם למסורת שהיקב נהג בה לאירוח לקוחותיו, אך נטען כי חברת הקייטרינג הודיעה, בניגוד להסכם, במכתבה מראשית נובמבר השנה, על הפסקת ההתקשרות בין הצדדים

יקב בן חיים. צילום מתוך אתר היקב

יקב בן חיים, יקב בוטיק משפחתי בעל היקף מכירות שנתי של כ-3 מיליון שקל הפועל יותר מעשרים שנה, מבקש מבית משפט השלום בכ”ס למנות בורר בסכסוך שנתגלע בינו לבין חברת פוד האוס שאח מבני ברק בניהולו של אורן שולץ.

בפנייה לבית המשפט מצוין כי החברה ששמה המסחרי הוא “דלי-ריי“, היא קבלן מזון וותיק המספק שירותי הסעדה במנות שרובם מבושלות על ידה במטבחים המוחזקים על ידה במתחם ברעננה, ומשרתת אלפי סועדים במסעדות שונות במקומות שונים ברחבי הארץ.

לדברי יקב בן חיים, בין הצדדים נחתם הסכם לאספקת שירותי הסעדה לתקופה ארוכה עבור לקוחות היקב בהתאם למסורת שהיקב נהג בה בהצלחה במשך שנים רבות לאירוח לקוחותיו בבית היקב. ואולם, החברה הודיעה על דעת עצמה ובניגוד להסכם במכתבה מראשית חודש נובמבר השנה, על הפסקת ההתקשרות בין הצדדים והניסיון להניא אותה מביצוע צעד זה לא נשאו פרי.

בפנייה נאמר כי לאחר פעילות קצרה של חודשים בודדים דרשה החברה מיקב בן חיים העלאה דרסטית של עשרות אחוזים במחירים המוסכמים עבור מחירי המזון, תוך איום שלא להמשיך את ההסכם. בעקבות סירובה של החברה להציג תפריט מתאים נאלץ היקב לפעול להבאת ספק מזון אחר.

יקב בן חיים מציין, כי בכוונתו לבקש מהבורר להצהיר כי בהתאם להסכם קיימת לו זכות לתפעול עצמאי של שירותי ההסעדה במתחם של חברת פוד האוס שבח שברעננה, ככל שהחברה תסרב לפעול על פי תנאי ההסכם בין הצדדים. לחלופין, היה והחברה לא תפעל בהתאם להחלטת הבורר כי אז היא תחויב בתשלום פיצויים ליקב בגין הפסדי ההכנסות שנגרמו לה מהפעילות שתוכננה לטובת היקב לאורך כל תקופת ההסכם, וכן בגין הפגיעה במוניטין של היקב.

מאורן שולץ נמסר כי התביעה לא התקבלה אצלם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*