יקבי כרמל פותחים השבוע את עונת הבציר

יותר מ-108 כורמים יבצרו את היבול בכ-300 חלקות כרם הפזורות ברחבי הארץ מעמק הבכא הצפוני ועד בקעת ערד בדרום. השנה מצטרף כרם חדש וגדול, ליד קיבוץ העוגן שבעמק חפר

ענבי טמפרניו, בציר 2022.. צילום באדיבות יקבי כרמל

יקבי כרמל פותחים את עונת בציר 2022. יותר מ-108 כורמים יבצרו את היבול בכ-300 חלקות כרם הפזורות ברחבי הארץ מעמק הבכא הצפוני (קדמת צבי) ועד בקעת ערד בדרום, כשהשנה מצטרף כרם חדש וגדול, ליד קיבוץ העוגן שבעמק חפר. כ-8 בוצרות יבצרו את היבול בו זמנית בכל יום, יחד עם בציר ידני בכרמים ותיקים (old-vines).

בבציר השנה, יבצרו ביקבי כרמל שלושים זנים איכותיים, ביניהם זיפנדל, שיראז, פטיט סירה, פינו גרי ועוד. כמו כן, יבצרו לראשונה זן חדש, ורדלו הפורטוגלי, המיועד ליינות לבנים מסדרת הפרמיום.

בציר חדש, יקבי כרמל. צילום: דיויד סילברמן

בנוסף, אפשר למצוא ביקב גם טכנולוגיות חדישות עם מיכון מתקדם, ביניהן למשל מערכת קליטת ענבים ידנית המיושמת ביינות הפרמיום תחת תת-מותג Carmel Signature.

יפתח פרץ, היינן הראשי ביקבי כרמל: “החורף השנה הפתיע לטובה עם קור שלא היה כמותו בשנים האחרונות. יחד עם אביב וקיץ נוחים יחסית, הענבים הבשילו בקצב הטבעי להם וקיבלנו כמות יבול גבוהה מהרגיל בשנים האחרונות. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למשפחות הכורמים המלוות את יקבי כרמל לאורך השנים ולצוות העובדים האגרונומים והייננים המסור שעובד איתי”.

בציר 2022. צילום: יקבי כרמל

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*