יקבי כרמל משיקים בצירים חדשים לסדרה האזורית, במיתוג חדש לשבועות

על תוויות היין מופיעים ציורי חיות עם קווים המדמים מפה טופוגרפית, המסמלים את הקשר לאזור הגידול של היין ומחזקים את סיפור הסדרה

הסדרה האזורית של יקבי כרמל. צילום: איל קרן
גוורצטרמינר מהסדרה האזורית. צילום: איל קרן

לקראת חג השבועות, יקבי כרמל משיקים בצירים חדשים לסדרה האזורית, במיתוג חדש ואלגנטי: אזורית גוורצטרמינר גליל 2020, אזורית קברנה סוביניון הרי יהודה 2019.

הסדרה האזורית שהושקה בשנת 2002, היא סדרה ייחודית של יינות משובחים המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל. יינות הסדרה, מופקים מזני ענבים קלאסיים אשר נבצרים בכרמים מצטיינים מאזורי היין השונים. היינות מטופלים במסירות, במקצוענות ובדייקנות על מנת להביא ליידי ביטוי את האיכות והאופי המיוחדים לזני הענבים ואזורי הגידול.

היינות האדומים בסדרה עוברים תהליך יישון בחביות בגדלים שונים במשך עשרה חודשים על מנת לשמר את טעמו של הפרי וכן ולחזק את טעמי העץ. ולאחר מכן, עוברים תהליך יישון בבקבוק למשך מספר חודשים נוספים .

במסגרת קידום הסדרה האזורית, החליטו ביקבי כרמל למתג מחדש את יינות הסדרה ולהעניק לה נראות אלגנטית ועדינה. על תוויות היין מופיעים ציורי חיות עם קווים המדמים מפה טופוגרפית, המסמלים את הקשר לאזור הגידול של היין ומחזקים את סיפור הסדרה.

הסדרה האזורית כוללת חמישה יינות: קברנה סוביניון, קברנה סוביניון שיראז, מרלו רוזה וגוורצטרמינר.

אזורית גוורצטרמינר גליל 2020

יין לבן חצי יבש, שהופק מענבי גוורצטרמינר. לאחר השריה קצרה, נסחטו בעדינות הענבים על הקליפות והתירוש תסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, לשמירת האופי הארומטי של הענבים. היין המשיך והתבגר במכלי נירוסטה כשלושה חודשים.

היין בעל גוון זהוב ירקרק, מתאפיין בארומות של ליצ’י, ורדים וחבושים אפויים. בעל גוף בינוני עד מלא וחומציות מאוזנת.

היין ילווה היטב גבינת צ’דר מיושנת, שוקרוט ועוף בחלב קוקוס וקארי.

מחיר: 60 שקל

קברנה סוביניון מהסדרה האזורית. צילום: איל קרן

אזורית קברנה סובניון הרי יהודה 2019

יין אדום יבש, שהופק מ-100% ענבי קברנה סוביניון מאזור הרי יהודה. לאחר תסיסה והשריה על הקליפות, התבגר היין בחביות עץ אלון צרפתי במשך 10 חודשים.

היין מתאפיין בגוון ארגמני עמוק ובשומת של אוכמניות, קסיס ואקליפטוס, גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת.

היין ילווה היטב מנות בשר, קדרות חורף, אומצות, פסטות ברוטב בשר ועוד.

מחיר: 60 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*